Askepott med prinsesse<3 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Grunnet lite interesse i den andre tråden lager man en ny.... er det noen som vil være med å treffes på bare blåbær på solsiden onsdag klokka 11????
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg og datter mi kan komme:) Håper flere kan komme også
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Er det bare beregna for de som er hjemme og har permisjonstid med barn 0-1 år eller? Synes ellers at det var et veldig vanskelig tidspunkt fos oss som jobber:(
Askepott med prinsesse<3 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2010 har ei febersyk lita ei her, så da må jeg desverre melde avbud i morgen:( kanskje vi skulle gjort noe med tidspunktet slik at flere har mulighet, er jo bare et forslag så bare for andre å komme med forslag om tid og sted som evt passer bedre....
Askepott med prinsesse<3 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2010 og nei, var ikke tenkt for di som er hjemme med barn 0-1 år fra min side hvertfall, bare for å treffe andre alenemødre liksom;)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hei, da utgår treffet skjønner jeg for denne gang... det var synd... håper det er mulig å få til ett nytt... hva med torsdag kl 15 samme sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå