Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Er det i speilet eller på bilder som viser hvordan du egentlig ser ut? Syns jeg ser helt forskjellig ut noen ganger selvom jeg har sett meg i speilet rett før bildet ble tatt eller omvendt:p
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Synes jeg ser helt rar ut på bilder ! Tykkere og mindre pen, ikke for at jeg er så veldig pen i virkelig heller, men litt penere ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Så det er bildene det er noe galt med?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 I speilet er du speilvent... på bilder er du sånn du fktisk ser ut....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 i tykkelse og? syns ofte jeg ser slankere i speilet...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Jeg synes jeg ser tykere ut i speilet enn på bilder. Blir ofte overrasket når jeg ser bilder av meg selv. Synes jeg ser så tynn ut.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 blir helt gal... vil vite hvordan jeg egentlig ser uuuut!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 er det slik man ser ut på "ånkli" ?? Fy f..., da er jeg stygg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå