Gå til innhold

Nå begynner jeg å glede meg skikkelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne prøvingen neste måned. Godt å ha noe å se fram til og tenke på i smug.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

=)

Er en veldig spennende tid :o) Også frustrerende til tider når ikke ting funker som det skal..

Masse lykke til =))

Skrevet

Når starter dere virkelig for fullt? i begynnelsen av oktober eller senere? :)

Skrevet

Jeg tror det blir i slutten av oktober, eventuelt overgangen oktober/november. Syklusene mine blir ustabile bare av å tenke på det :) Haha:) Hvordan står det til hos deg da?

Skrevet

Det humper å går, bokstavelig talt ;) hehe... Blir mer og mer spent jo nærmere IKM vi kommer, har ei venninne som og skal prøve fra nå av, så det blir veldig kjekk tid fremover! :D

Skrevet

Det er helt klart. Vi er vel ikke lagd for venting noen av oss. Det blir en nokså altoppslukende greie når man er midt i det. Mens jeg venter på oppstarten skal jeg krysse fingrene for deg i denne pp-en! Noen må jo "gi fra seg" plassen sin her på Bli Gravid når jeg kommer inn, vettu.

Skrevet

Det er klart, håper på å meddele deg plassen snart da ;)

Skrevet

Fiffi, jente -06 *1pp* : så kjekt å kunne gå gravid med noen. Jeg har også et par venninner som enten prøver eller er helt i begynnelsen av graviditeten nå. Synes det er litt tidlig å informere dem om at jeg kommer etter som prøver før jeg i det hele tatt har startet:) Dessuten er det jo fint å ikke annonsere noe. Jeg synes det var godt å ha en hemmelighet sist i alle fall.

Skrevet

Ja, det er kjekt å ha noen! Sist gang holdt vi det hemmelig for så å si ALLE frem til uke 12-13. Men etter min Bim-debut sist, så fikset jeg mange bim-treff -> så Dib-treff og hadde permisjon med så mange mammaer og babyer. Vi hadde fullt opplegg med babysang, babybading og myyyye kaffebesøk, så derfor er det så greit å danne seg noen relasjoner i denne ventetiden. Spesielt med gode venninner så klart ;) Ei av venninnene mine begynner i oktober hun også, og vi har studert sammen nå i 3 år! GØY!

Skrevet

Å kjempegøy!

Jeg var på ett bim-treff forrige gang, men flyttet etter at jeg fikk datteren min, så jeg fikk aldri fulgt opp med dib-treff. Det var uansett veldig hyggelig. Og ingenting er bedre enn at man er venninner fra før:)

Er det slik at du fortsatt er student, forresten?

Skrevet

Jeg ble ferdigutdannet i begynnelsen av juni, sykepleierutdanning. Så jeg har akkurat fått ny jobb nå :) Det er nok derfor det har gått 4 år før vi prøver på nummer 2 :) Men godt hva som er gjort :)

Du er lærer? Min samboer var ferdig utdannet allmennlærer på likt som meg :)

Skrevet

Så digg at dere begge er ferdige og alt er vel! Så flinke dere har vært!

Jeg stuper i seng nå. Skal opp tidlig og ha kjøretime før jobb i morgen. Det er nemlig en siste ting jeg føler jeg må ha i boks før vi får flere barn... *Gjesp* Det er tøft med bykjøring kl 06:45, når man egentlig ikke kan kjøre bil:)

Skrevet

hehe...har ikke tatt lappen selv *kremt*. men har store planer om å ta den nå i høst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...