Ginger-mor Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Skal begynne prøvingen neste måned. Godt å ha noe å se fram til og tenke på i smug.
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 =) Er en veldig spennende tid ) Også frustrerende til tider når ikke ting funker som det skal.. Masse lykke til =))
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Når starter dere virkelig for fullt? i begynnelsen av oktober eller senere?
Ginger-mor Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2010 Jeg tror det blir i slutten av oktober, eventuelt overgangen oktober/november. Syklusene mine blir ustabile bare av å tenke på det Haha:) Hvordan står det til hos deg da?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Det humper å går, bokstavelig talt hehe... Blir mer og mer spent jo nærmere IKM vi kommer, har ei venninne som og skal prøve fra nå av, så det blir veldig kjekk tid fremover!
Ginger-mor Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Det er helt klart. Vi er vel ikke lagd for venting noen av oss. Det blir en nokså altoppslukende greie når man er midt i det. Mens jeg venter på oppstarten skal jeg krysse fingrene for deg i denne pp-en! Noen må jo "gi fra seg" plassen sin her på Bli Gravid når jeg kommer inn, vettu.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Det er klart, håper på å meddele deg plassen snart da
Ginger-mor Skrevet 6. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2010 Fiffi, jente -06 *1pp* : så kjekt å kunne gå gravid med noen. Jeg har også et par venninner som enten prøver eller er helt i begynnelsen av graviditeten nå. Synes det er litt tidlig å informere dem om at jeg kommer etter som prøver før jeg i det hele tatt har startet:) Dessuten er det jo fint å ikke annonsere noe. Jeg synes det var godt å ha en hemmelighet sist i alle fall.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Ja, det er kjekt å ha noen! Sist gang holdt vi det hemmelig for så å si ALLE frem til uke 12-13. Men etter min Bim-debut sist, så fikset jeg mange bim-treff -> så Dib-treff og hadde permisjon med så mange mammaer og babyer. Vi hadde fullt opplegg med babysang, babybading og myyyye kaffebesøk, så derfor er det så greit å danne seg noen relasjoner i denne ventetiden. Spesielt med gode venninner så klart Ei av venninnene mine begynner i oktober hun også, og vi har studert sammen nå i 3 år! GØY!
Ginger-mor Skrevet 6. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2010 Å kjempegøy! Jeg var på ett bim-treff forrige gang, men flyttet etter at jeg fikk datteren min, så jeg fikk aldri fulgt opp med dib-treff. Det var uansett veldig hyggelig. Og ingenting er bedre enn at man er venninner fra før:) Er det slik at du fortsatt er student, forresten?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Jeg ble ferdigutdannet i begynnelsen av juni, sykepleierutdanning. Så jeg har akkurat fått ny jobb nå Det er nok derfor det har gått 4 år før vi prøver på nummer 2 Men godt hva som er gjort Du er lærer? Min samboer var ferdig utdannet allmennlærer på likt som meg
Ginger-mor Skrevet 6. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2010 Så digg at dere begge er ferdige og alt er vel! Så flinke dere har vært! Jeg stuper i seng nå. Skal opp tidlig og ha kjøretime før jobb i morgen. Det er nemlig en siste ting jeg føler jeg må ha i boks før vi får flere barn... *Gjesp* Det er tøft med bykjøring kl 06:45, når man egentlig ikke kan kjøre bil:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 hehe...har ikke tatt lappen selv *kremt*. men har store planer om å ta den nå i høst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå