Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Søker voksen barnevakt i Drammen til vår blide datter som er snart 15 måneder, da vi ønsker å kunne gå på kino, ut for å spise osv. av og til. Helst en som kan komme hjem til oss på Galterud, vi bor sentralt rett ved bussholdeplass. Vi snakker Engelsk og Norsk men flytende norsk er ok. Må ha gode referanser. Gode vilkår og ryddige forhold. Ta kontakt på detter forumet.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg vet ikke om jeg er den dere søker men legger til en "søknad" likevel Jeg er en 20 år gammel jente som bor med min samboer på Brakerøya i Drammen, for tiden går jeg på skole og trenger en liten jobb vedsiden av studiene. Jeg har det siste året jobbet som vikar i diverse barnehager rundt om i buskerud, jeg har også både tidligree og i senere tid jevnlig vært barnevakt for en liten jente på 2 år. Og siden jeg har vært i kontakt med barn i alle aldere føler jeg at jeg har en masse med erfaring å tilby. Jeg har mulighet til å stille opp en hel del og bussforbindelser er det jo heller ikke no problem med Om dere er interessert så ta kontakt på min mail: [email protected] Mvh Caroline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå