Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 mor med to fra før som undrer veldig..jentene mine kaller kjæresten min for pappa,dei kjenner ikkje sin egentlige far og kjæresten min har vore i livet deira sia dei var veldig små.det eg undrer på er at han er so veldig opptatt.greit at han driver eget firma,men..han overnatter sjelden,1 natt dei siste tre mnd.no vil han vi skal gifte oss og få en liten i lag..men eg undrer meg på kors det skal fungerer når ting er som det er no.han er flink med jentene,men tar seg som regel ei "pause" med oss fra kl 17-19..trenger råd!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Mannen min driver også eget firma, men han klarer å levere i hverdagen og sover ved siden av meg om natten. Jeg tror dere må prate ordentlig sammen. Er dette bare et fikst innfall? Ekteskap gjør ikke hverdagen rosenrød, men gir en viss juridisk beskyttelse. Siden du allerede har to barn lever du ikke i den villfarelsen at barn fikser forhold. Forholdet må fungere på forhånd for å overleve småbarnsstadiet, med våkenetter og alt som hører til. Jeg mener ikke å være pessimistisk, men du virker ikke så veldig fornøyd med dagens ordning. Hva med å prøve å leve sammen først? Det er tross alt to barn innvolvert allerede... Ingen grunn til å lage enda en før man vet om ting fungerer!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 er ikkje fornøgd nei,prøver og ta det opp med han men der er alltid en grunn til og ikkje komme.har fortalt han at det ikkje gjere noke om kl blir 2 på natta om han kjem osv.siste unnskyldning er at han er sjuk og ikkje vil smitte barna,men han kunne komme om morgonen og hente dei for kjøyre dei i barnehagen??han er på jobb,sjøl om han seie han er sjuk.fra hans sie seier han at eg berre prøver på og gi han dårlig samvittighet,men er ikkje det eg prøver på.eg har ingen ønsker om og bli sittandes som "aleinemor" i et ekteskap til tre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå