Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Noen som vet hvor lenge MMF holder seg når man har det liggende på kjøkkenbenken, pakket godt inn i plastfolie og pose?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Jeg ville nok lagt den kaldt. Men om du har den godt pakket i plast så den ikke tørker så holder den seg også en god stundt altså. Har ikke noe ekstakt antal dager/uker... Hadde tatt det med skjønn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 MarsmellowFondant. Brukes til å kle kaker... hilsen hun lenger opp her ;-D
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Aldri hørt om. Nå ble jeg nysgjerrig - er dette allmenn kunnskap, siden noen tydeligvis tok den forkortelsen? Er det en gjengs forkortelse i enkelte miljøer? Jeg trodde det var morsmelkf (etellerannet)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 OK, lagde den for litt over 1 uke siden, og den har ligget helt tett pakket sammen. Men har røska ut litt parsipan fra fryseren også i tilfelle den ikke er brukanes :-) Er jo bare vann, marsmellows, melis og litt formfett, så regner med at jeg vil merke om den er dårlig ved å smake på den?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Det er en forkortelse for MarsmellowFondant :-) Er mye brukt av folk som liker å bake og pynte kaker som en liten hobby :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå