Panterjenta85 Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått Sukkerdøden nå. Har ikke lest noe av henne siden honningfellen (tror jeg). Vil jeg miste veldig mye av historiene til gjennomgangspersonene om jeg begynner rett på Sukkerdøden nå? Har også Mørkemannen liggende et sted som jeg ikke har lest for tenkte egentlig å begynne helt på begynnelsen, men har ikke fått tak i første boka enda.... Hva tror dere?
rima Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg har lest alle Unni Lindell - foruten den siste. Alle bøkene kan leses hver for seg uten problem. Det er jo bare den bakenforliggende historien om gjennomgangspersonene som man "mister" litt. Jeg har nå begynt i litt feil ende av Liza Marklund sin bokserie, og det irriterer meg litt at jeg får de første bøkene i tidslinjen nå. Men det er ikke annet enn egen irritasjon. Ingen problem med krimhistorien - de er jo selvstendige i hver bok. God lesing
Panterjenta85 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Hehe... Problemet blir nok at jeg er som deg... Irriterer meg over småtingene jeg har mista fra de tidligere bøkene... Husker bare ikke hvor mye fokus det rr på det i bøkene til Unni Lindell... Har lest alt av Jo Næsbø og der er jeg veldig gla for at jeg har lest alle i riktig rekkefølge for der er det en del om Harry Hole man bør få med seg fra bok til bok...
rima Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Mhm! Skjønner. Isaksen er jo også en mann med fortid og sånn... Om du er usikker, stikk innom biblioteket og sjekk om de har de første bøkene der da. Så gjemmer du bare siste. Den som venter på noe godt...osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå