Gjest MMJ Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg jobber på en arbeidsplass hvor jeg jobber med flere brukere. Elsker jobben min, kollegaer og brukere. På jobben min ble det opprettet et tiltak, men de som skulle jobbe der, de skulle KUN jobbe en til en. Så ble det lyst ut faste stillinger til dette tiltaket. Jeg kontaktet min sjef og spurte om det KUN gjalt "en til en jobbing", og det bekreftet han. Så da sa jeg at jeg i steden ville fortsette å jobbe som vikar siden jeg er så glad i den andre jobben min. Så nå for noen dager siden får vi vite at min arbeidsplass og det tiltaket skal slå seg sammen. Og nå ansettes det 3 stykker fra den "gamle søkerlista", den som gjalt "en til en jobbing"! Jeg er så ødelagt inni meg... Snakket med sjefen i dag og fortalte han hva jeg mente om det som skjer og holder på å skje, men fikk beksjed om at det ville være urettferdig for de som hadde søkt om de ikke skulle få første retten.... Men hva med oss andre da som ikke fikk søkt en gang, fordi det var ikke det som var stillingsbeskrivelsen.... Angrer på jeg ikke søkte.... men kunne da ikke vite de skulle slå seg sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå