gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hei! Da har det verste sjokket gitt seg, etter vi på fredag fikk vite at vi skal bli et femkløver:) Vi har en på ett (aug 09) en på to (mars 08) og venter en tredje liten spire 25 april! Det blir 3 barn på knapt over 3 år.... Vi er helt klare på at dette ikke akkurat var planlagt (selv om vi så for oss nr 3 i slutten av 2011...), så den lille meldte sin inntreden i denne verden litt før mor og far var helt klare;) Men vi er så glade for denne lille velsignelsen og! Som faktisk ser ut til at ble laget på bryllupsnatten *smiler*<3 Sååå til dere erfarne 3 barnsmødre: JEG TRENGER TIPS OG RÅD!!! Er det flere med 3 tette her? Jeg er fortsatt student, men har planer om å jobbe på nå for å tjene opp et ok foreldrepengegrunnlag... Da blir det ikke så aller verst med tanke på støtten jeg får fra lånekassen og:) Kribler i hele meg, svetter og får litt panikk over om vi kommer til å klare dette:S Men sommerfugler i magen av lykke også! Herreguuuud!
MyLittlePony Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hei! Har førsteman på vei her, så jeg har ingen tips å komme med :-) Men hadde lyst å gratulerer allikevel :-) Barna kommer jo til å få en super oppvekst når de er så tette!!! Selv om dere foreldre kanskje kan bli litt utslitt innimellom...hehe...Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå