Gå til innhold

Hva er galt med meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i fin form hele dagen.

Opp tidlig, dusj, frokost, lage matpakker.

Dra inn til byen.

Være på jobb hele dagen.

Hente i bhg.

Lage middag, sette i gang oppvaskmaskinen.

Få barnet i seng.

Gjøre litt husarbeid.

 

Så kollapser jeg 3-5 ganger i uken.

Blir svimmel, slapp og 38,2 i feber.

1-2 timer senere er feberen borte, jeg jeg føler meg bedre.

Hva f*** er galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe du bør spørre fastlegen din om. God bedring!

Skrevet

Jeg har prøvd å snakke med fastlegen, men han tok meg ikke seriøst.

Har holdt på slik i snart et år nå.

 

HI

Skrevet

Candida albicans? Google det. Om du bor i osloområdet, bestill time på Balderklinikken.

Skrevet

Det forbindes en masse symptomer med oppblomstring av candida. Stort sett kan det være: Problemer med fordøyelsen, hud, underliv og urinveier, ledd og muskler, tretthet, øye, nese, øre plager.

 

Høres helt galt ut..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...