Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg er i fin form hele dagen. Opp tidlig, dusj, frokost, lage matpakker. Dra inn til byen. Være på jobb hele dagen. Hente i bhg. Lage middag, sette i gang oppvaskmaskinen. Få barnet i seng. Gjøre litt husarbeid. Så kollapser jeg 3-5 ganger i uken. Blir svimmel, slapp og 38,2 i feber. 1-2 timer senere er feberen borte, jeg jeg føler meg bedre. Hva f*** er galt med meg?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Høres ut som noe du bør spørre fastlegen din om. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har prøvd å snakke med fastlegen, men han tok meg ikke seriøst. Har holdt på slik i snart et år nå. HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Candida albicans? Google det. Om du bor i osloområdet, bestill time på Balderklinikken.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Det forbindes en masse symptomer med oppblomstring av candida. Stort sett kan det være: Problemer med fordøyelsen, hud, underliv og urinveier, ledd og muskler, tretthet, øye, nese, øre plager. Høres helt galt ut.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå