Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Var med jentungen og samboer på en lekeplass istad, skulle "klatre" med bare henda, i "løse"lufta...forstår hva jeg mener? (er forresten 8 uker på vei). det var glatt på stengene, så jeg falt rett ned tvert, og landet på halebeinet... Ble så ufattelig kvalm, svimmel og alt. Gikk fort over, men har fortsatt vondt baki der, men nå har jeg fått mensmurringer i tillegg.... syns ærlig talt dette var litt skummelt.. Selvfølgelig var det DUMT å gjøre det, men var bare 3Stenger jeg skulle over, og glemte vel litt at det.. ikke var så lurt.. huff... ble kjempe redd..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Huff, det hørtest litt skummelt ut... Kontakt lege du, og få time til ultralyd... Fortell hva som har skjedd og att du nå har mensmurringer...:s Lykke til... Håper det går bra...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 ja, jeg syns selv det er litt ekkelt. selvfølgelig mest vondt i halebeinet, men det var jo et "lite fritt fall" så jeg vil gjerne sjekke det opp. jeg går "fast/ofte" hos en privat gyn, som jeg er super fornøyd med, men det koster jo en del da!!! redd det tar for lang tid, å spørre legge, for så å få time hos hun,for deretter å bli henvist videre :S :S:S
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Hvor langt er du på vei? Hva med legevakt eller føden? Jeg har hørt at et fall kan løsne morkaka, lurt å sjekke det opp.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 er "bare" 8 uker på vei...så her jeg bor iallfall, har jeg opplevd at det er ikke vits engang, å snakke med de, ang hva jeg skal gjøre. Jeg skal prøve å ringe han private gyn min, og se hva han sier!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Da ringer du private gyn. legen. Jeg hadde stygt fall med eldste var ca like langt på vei som du er nå, det gikk helt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå