Gå til innhold

når man har uvi....


Opsideisi-j5år+litefrø<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man få underlivsopp etter å tadd tabletter mot uvi?? har tadd en sånn 3 dagerskur å er nå ferdig, men klør! :(

Jeg fikk d etter sist gang jeg gikk på pencilin pga bihulebetennelse, men da gikk jeg på på vanlig pencilin i 10 dager... noen som vet??

Kan jeg bruke canesten når jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Etter antibiotika kur eller penecillin ku det alltid risiko for sopp har jeg hørt, skjeden blir uttørket. Noen er mer plaget enn andre, jeg får opte sopp etter slike kurer =( men har du ført hatt sopp et par ganger er det lettere å få det igjen.

Du kan bruke kremen når du er gravid, hør med legen ang vaginal kapsler, det står på vedlegget. tror det andre merket bevaryl kasnkje det heter er bedre for gravide =)

 

GOOD LUCK !

Skrevet

Ja dette er vanlig da bakteriefloraen endrer seg. Er lurt å drikke feks Biola ev kjøpe idoform m melkesyrebakterier på apoteket å ta sammen m kurer. Men det kan også være en alergisk reaksjon på den medisinen du fikk. Er viktig at du sier i fra til legen hva slags reaksjon du får på antibiotika og penicillin. Da vil legen heller gi deg en kur som er beregneet ffor de m allergiske reksjoner i stedet.

Du kan prøve å smøre litt naturell yoghurt der nede, dette lindrer kløe og retter opp floraen igjen også. Sjekk m legen om du ev skal kjøpe Canesten

Skrevet

Veldig vanlig å få soppinfeksjon etter behandling med antibiotika, da bakteriene dør (både de gode og de sykdomsfremkallende), og soppen står fritt til å overta....

 

Du kan bruke Canesten vagitorie og krem, men du skal bruke fingeren og ikke den inføringshylsa når du er gravid.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...