Gå til innhold

Flere misunnelige på alle som blir gravide??? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det selvfølgelig er gøy at det skjer for mange, og unner alle at spiren sitter, men hver eneste gang forsterker det mitt eget ønske om å også får lov til å juble høyt etter en graviditetstest. Har såååå lyst, og ingen symptomer i det hele tatt. Blir såååå misunnelig!!!! He he.. Ønsker alle vel, men vil ha det selv også ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er såå enig med deg i alt du skriver ;)

Skrevet

Jupp. Sånn er det her også. Blir kjempeglad på andres vegne når de blir gravid, men også misunnelig. Skulle ønske jeg også kunne juble. Men vi får håpe det skjer for alle etterhvert.

Skrevet

Er nok ingen her inne som ikke er enig ;) Jeg signerer iallefall!

Skrevet

Å. jeg kjenner meg igjen i dette... Blir så misunnelig på store, flotte mager og ansikt som gløder. Som regel blir jeg veldig glad på andres vegne, men av og til stikker misunnelsen dypere og jeg føler meg så fæl... Jeg ønsker så inderlig at det kunne være meg. Heldigvis klarer jeg å hente meg inn igjen og være glad for andres mager! Men tiden da misunnelsen stikker, er vond.

Skrevet

Er så enig så enig, eg har det akkurat sånn òg! :) Blir meir og meir misunnelig etterkvart som mnd går og ingen positiv test på meg, medan den eine etter den andre kjem med gladnyhet.. Klart eg unnar dei det, men håpa jo òg at det snart skal bli min tur.. :) Har jo so lyst å gå der me struttande mage og vente på den lille..

Får trøste oss med at det blir nok vår tur òg snart ;o) Men godt å vete at ein ikkje er åleine om tankane, føler meg til tider ganske fæl og råtten.. Er jo ikkje vondt meint, men tankane er der til tider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...