Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg fikk en studn tilbake låne en kjole av en dame, som jeg går til og får noen slags behandling, og nå klarte min søster å søle på kjolen da hun tyvlånet kjolen da den hang i skapet, den ble ødlagt og det gikk ikke så bra på resn, og nå skal jeg kjøpe en ny kjole, g hun trenger kjolen på søndag, jeg har helt angst for jeg får ikke tak i kjolen, den selges i Oslo og jeg er langt unna, og hun prøver å ringe meg osv jeg vet ikke hva jeg skal svare.. er så fryktelig lei og flau og blir helt panikkslagen.. hva gjør jeg:(
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Er søsteren din utviklingshemma eller no?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Du forteller hva som har skjedd og så erstatter du kjolen slik at hun kan kjøpe seg en ny kjole for pengene
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Hun vet hva som har skjedd, og ble enig om en ny kjole jeg skal kjøpe..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Søsteren min visste ikke jeg hadde lånt denne kjolen..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Syns du skal snakke med henne, og forklare situasjonen... Og si att du gjør alt du kan for å ordne en ny kjole til henne... D går nok bra... Hun må jo være klar over att uhell kan skje når hun låner den bort...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Ja huff hun sa hun skulle aldri låne bort en kjole igjen osv:( Ble så flau og skikkelg dårlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå