Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 hurra, i dag fridde sambo til meg!!! jeg så det ikke komme i det hele tatt. fikk en nydelig ring, og en konvolutt, oppi der var det to billetter til Paris!! han er så herlig. vi reiser neste torsdag og blir vekke til søndag ettermiddag. snuppa er 3 mnd i dag, så regner med det går helt fint å være vekke 3 netter. sambo har fikset barnevakt, snuppa skal være hos farmoren som er kjempe flink med snuppa og verdens koseligste dame!!! å som jeg gleder meg, etter et tøft svangerskap hvor jeg tilbrakte de 6 siste mnd av graviditeten på sykehuset, og med en baby som hadde kolikk de første 8 ukene skal det blir utrolig deilig å reise vekk bare meg og min forlovede og kose oss masse!! så kommer snuppa selvfølgelig til å kose seg hos farmoren. hun har aldri sovet vekke fra oss før, noe spesielt jeg bør tenke på?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så mye med forlovelse. Synes du er meget tøff du våger deg så langt vekk fra ditt 3 mnd gamle barn, men så kanskje jeg er av den hysteriske typen Håper det er ett flaskebarn;) min sønn er 18mnd og har aldri sovet vekke, så hva du trenger å tenke over kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Ehh....ungen er 3 mnd og du syns allerede at en langhelg uten barn er etterlengtet. Lykke til videre, sier nå jeg. ;o) Grattis med forlovelse forresten. Hva du bør tenke på? La meg tenke...å utsette reisen til ungen din har blitt større, evt ta ungen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå