♥ McQueen♥ Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Er dette bra? Ble så inspirert av F&B' siste utgave om at butikkens egne merker er like gode som de dyre. Noen med erfaringer??
Mor Løvehjerte Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Har det i kjøleskapet as we speak. Det til å ha på brødskiva er godt og billig (det siste var nesten viktigst akkurat nå), og stekemargarinet er dessverre ikke testet ut ennå. Tipper det er helt fint.
Gjest mphs Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har brukt det flere ganger. Helt greit.
lille sprelle Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Funker helt greit på brødskiva ihvertfall - har ikke prøvd det til noe annet.
BikkjeBisk Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Synes faktisk margarinen fra Landlord er mye bedre enn de andre, holder seg lengre i panna og spruter ikke like mye..
rima Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Synes ikke det blir den riktige smaken på stekt mat. Synes heller ikke det funker som smeltet smør på fisk eller fiskekaker ol. Til bakverk er det helt ok.
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Jeg har bare brukt stekemargarinen til å lage karamell med. Syntes ikke det ble noe bra altså, margarinen fordampet helt virket det som (kan margarin fordampe tro?) Ble som vann og sprutet masse
3snuppeliner Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Jeg mener å huske at det er mye palmeolje i den. Ta en sjekk før du kjøper den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå