Gå til innhold

Hva tror dere samboer har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro..Egentlig, innerst inne, så tror jeg på samboeren min. Men er ikke det litt naivt når 2 andre sier noe helt annet enn det han sier?

Vi har en fortid hvor han la an på ei jente mens jeg var gravid. Dette fant jeg relativt raskt ut, da denne jenta henger i vår omgangskrets/sammen med folk vi kjenner.

Nå i helga kunne en god kompis av samboeren min fortelle meg at samboeren min hadde prøvd seg på ei annen jente også, som jeg ikke visste om.

De hadde ikke rotet eller ligget sammen, men samboeren min hadde lagt an på henne.

Kompisen var full da han fortalte meg det..

Jeg kjenner bestevenninna til denne jenta som samboer skal ha lagt an på, så jeg spurte henne om dette stemte. Hun sa at denne jenta også hadde fortalt det, og sagt at samboeren min hadde sagt at hun måtte kle seg naken. Noe mer var det ikke..

Dette har jeg svært vanskelig for å tro på, for det høres jo helt vrengt ut.

Grunnen til at jeg ikke tror på det er fordi kompisen som fortalte meg dette, selv er og flørter med denne jenta nå. Men hver gang han nevner henne til min samboer, så sier samboeren min at han må slutte å dra ffra jente til jente (noe han gjør) og heller slå seg til ro snart. I tillegg har samboeren min sagt at denne jenta ser kvalm ut, og at kompisen hans er ekkel..

jeg sa på moro, mens kompisen hørte på, at samboeren min nesten hørtes litt sjalu ut. Og det var altså på kvelden etter at jeg hadde sagt dette at kompisen kom og fortalte meg om det som angivelig skulle ha skjedd.

Jeg lurer på om han er irritert på samboer som var så frekk og kalte denne jenta for stygg (når kompisen er og flørter med henne) og at han derfor nå skal ta tilbake?

Samboer sier til meg at dette er så sykt som det går an, for det stemmer ikke i det hele tatt..

I tillegg har jeg hørt fra venninner av denne jenta at hun lyver en del..

men hvorfor fortalte denne kompisen hans det til meg, og sa selv at det var samboer som hadde fortalt det til han og at han angret? Og hvorfor skulle denne jenta finne på noe så usaklig?

Hm, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... vanskelig...

Men tror jeg hadde prøvt å stole på samboeren min...:)

...og hvis ingenting skjedde, så er det jo egentlig ingen big deal...

Går utifra att dette evt. skjedde i fylla... ingen unnskyldning det altså ,men man kan jo gjøre litt forskjellig da som man ikke hadde gjort ellers...;) Litt flørting må man vell tåle....

Skrevet

Jeg synes ikke at "Kle deg naken" går inn under flørting!

Det er utroskap.

Skrevet

Uansett om du mener dette går under utroskap eller ikke HI, så tenker jeg at dette høres ut som en fantastisk lite sjarmerende mann.

Gå bort til nesten fremmede damer, flørte og legge an på dem, og be dem om å kle seg naken når han er i et forhold?

Høres ikke mye mentalt moden ut i mine ører han der.

Skrevet

Tror at jeg personlig hadde troppet opp på døra til denne jenta og forhørt meg med hva som egentlig ble sagt. Lyver hun så ser du det.

Jeg hadde hatt problemer med og stole på denne mannen siden han allerede har prøvd seg andre jenter tidliger, husk det!

Hadde nok ikke stolt helt på ham nei.

Skrevet

HI

Samboeren min hadde skrevet en melding til kompisen sin samme kveld som jeg fortalte han hva jeg hadde hørt..Kompisen viste meg meldingen og der sto det: "hva er det du holder på med?"

Kompisen hadde svart "hva da?"

Og da hadde samboer skrevet: "XXXXX" (navnet på denne jenta...)

Samboer fortalte til meg etterpå at han hadde konfrontert kompisen, og at kompisen hadde sagt at han var så full og tøven at han ikke vet hvorfor han hadde sagt det...

Samboer ble skikkelig forbanna da han hørte om dette, og mente at de måtte jo være helt syke og skjønte ikke hvorfor de hadde sagt det. Han hadde lyst til å si det til den jenta det gjaldt, men jeg ba han la være..

Samboer har en fortid med mye løgn bak seg, MYE. Om slike ting han vet jeg ikke burde få vite. Det er lett å se når han lyver, og det virket ut som om at han var ærlig nå..

men likevel, er ekkelt å tenke på at dette KAN være sant..

Jeg har nesten lyst til å hive han på båten:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...