Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Kan dere vennligst bruke nicket deres,sånn at vi andre kan se om det er den samme eller ikke den samme personen som skriver? Og forresten,dere som skriver at hun Berit er så flink,hvorfor tør dere ikke bruke nicket?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg har blitt spådd av Berit! Syns hun var flink jeg Lussi91 her
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Forresten, det var ikke så mye som stemte likevel. Synes hun sugde kuk jeg. Lussi91
Gjest Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Hvorfor bruker du mitt nick? på å skrive noe som jeg kunne ha skrivd selv, om det stemte? noe det ikke gjør. FD
Gjest Dotto Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Jeg har bitt spådd av henne. Kjempeflink dame, alt stemte!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 jeg har også blitt spådd av henne. har allerede sagt det før med nick.. alt stemmer. hun kunne til og med fortelle meg om sønnen min som er kortvokst. Og at utviklingen hans blir veldig forsinket. stemte til de grader. Hun sa veldig mye annet også. Og alt stemmer... Jeg nevnte ingenting om min sønn til henne..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Og hvor mye har dere så betalt for dette? Tenker "Berit" gnir seg i hendene over hvor innbringende det har vært å spamme dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Jeg har også blitt spådd av henne, betalte 100kr. Jeg synes ikke det stemte så veldig. Hun bommet litt å vil jeg si, spurte hvor mange barn jeg kom til å få og hvilket kjønn som er i magen min nå. Hun svarte at hun så 5 barn på meg 3 gutter og 2 jenter (tvillingpar). Og det som nå er i magen min er jente??? Hvordan går det ann da?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Glemte å signere med nick.
Mamsen86 Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Hun spådde meg også. Jeg vet ikke om fremtiden, om det stemmer eller ikke - men hun visste skremmende mye om jobbsituasjonen, HVILKET yrke jeg er innenfor, skolesituasjonen min osv.. Det var mye, en lang og hyggelig mail! 100kr er ikke det værste om det hadde vært en bløff, men min personlige mening er at hun er en seriøs dame.
Gjest h_pp1 Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 Jeg var veldig fornøyd med henne Fikk veldig utfyllende svar. Og hun kommenterte ting som hun ikke kunne tatt fra løse lufta.
Monajenten Skrevet 8. september 2010 #13 Skrevet 8. september 2010 Jeg er også fornøyd. Jeg ga henne minimalt med info og hun nevnte ting som hun ikke hadde hatt sjans til å bare finne på. Kom med nøyaktige detaljer ang visse situasjoner, som ga meg helt gåsehud.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. september 2010 #14 Skrevet 8. september 2010 Jeg vil også bli spådd! Hvor finner jeg mailadresse og betalingsinfo? Og hva må hun vite på forhånd??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #15 Skrevet 8. september 2010 Hun visste ingenting om meg annet enn det hun fikk ut i fra spørsmålene jeg stilte (som jeg prøvde å holde så anonym som mulig.) Siden jeg stilte spørsmål som også innebar min samboer, trengte hun hans fødselsdato, men ingenting mer. Kostet 100 kr for inntil 20 spm, og jeg hadde ikke blitt deprimert om det var tull når det kun var en hundrelapp. Hun ville vel i utgangspunktet ikke at adressen skulle bli lagt ut her, men vet det er flere som har gjort det. Sender deg likevel en pm, Andrea:-D
Monajenten Skrevet 8. september 2010 #16 Skrevet 8. september 2010 Ja, du skjønte vel at det var meg:-p
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. september 2010 #17 Skrevet 8. september 2010 Ja, skjønte det ;o) Du er jo den eneste som kaller meg Andrea ;o) Så genialt,da! 100 kr kan jeg tape om det ikke stemmer (eller nei, jeg har en arb.ledig mann). Anywho... Om hun ikke vil at det skal legges ut er det kanskje litt dumt at jeg maser på henne da? Skal se om jeg finner henne et sted på nett, så ingen får kjeft her ;o)
Monajenten Skrevet 8. september 2010 #18 Skrevet 8. september 2010 Neida, den har blitt lagt ut her så hun er klar over det. Bare send en mail og si at du har hørt mye positivt om henne og spør om hun kan spå deg. Da får du kontonr på mail, setter inn penger og sender spørsmålene. Det gjorde jeg, og hun svarte meg med en lang mail dagen etterpå. (to lange mail faktisk, en på formiddagene og en på kvelden.)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #19 Skrevet 8. september 2010 jeg lurer også på hvor man finner denne spådamen. Kan dere hjelpe?
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 8. september 2010 #21 Skrevet 8. september 2010 [email protected] ;D
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #22 Skrevet 8. september 2010 Dere som har blitt spådd av henne, hvor lang tid tok det fra dere sendte spørsmålene til dere fikk svar? Jeg sendte mail sent i gårkveld med kvittering for at jeg har betalt, og lurer på når jeg kan forvente svar. Spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå