venter på Leander Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Er gravid i uke 16 , var forrige helg på legevakten og fikk påvist urinveisinfeksjon. Hadde da hatt symptomer som hyppig vannlating uten at det kom noe særlig og vondt i magen. Fikk selexid kur som jeg var ferdig med etter 7 dager. Hadde fortsatt de samme symptomene så gikk derfor til fastlegen i dag med en urinprøve. Den ga bare 1 i utslag på leukocytter så det var ikke noe å bry seg om visstnok. Lurer da på hva som gjør at det hele tiden føles som jeg må på toalettet uten at det kommer noe særlig,kjennes ut som om det er et "kontstant press"??? det er da vell for tidlig i svangerskapet til at det kan være noe særlig press på blæra?? Noen som har noe erfaring med dette????
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Kjenner til den dær ja, hehe. Jeg har hadt sånn hele tia så å si, hun ligger på blæra til en hvær tid så jeg føler jeg holder på å tisse på meg, løper på do, så kommer det tre dråper, hehe. Har ikke fått påvist no urinveis infeksjon eller no sånt. Så er vel vanlig at noen bare har ungen på blæra.
Preggers Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Akkurat det samme her også. Har ikke urinveisinfeksjon, men føler at det presser på blæren hele tiden. Er i uke 26 nå, men har hatt dette siden uke 17-18. Basert på andres erfaringer og det jeg har lest, virker det som dette er helt normalt.
3barnsmor :-) Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Jordmor viste oss på ul at babyen ligger å sparker rett på blæra, så hun skjønte godt at jeg var "tissetrengt" hele tia.. Så babyen som har det gøy med å plage mor litt....
Hoppsideisi :) Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Hei! Vi er visst i samme båt:) Hadde en UVI tidli i svangerskapet. Er nå 21+6, og det er ikke uvanlig at jeg tisser 12 ganger i løpet av dagen og da er ikke natten inkludert kjenner veldig press noene ganger. KJennes ut som blæra er sprengfull, men så kommer det bare en liten skvett. Noen dager er verre enn andre. Blæra er sikkert god å bruke som trampoline den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå