Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har en datter på 3 år fra før. Og så bestemte vi oss for at vi skulle prøve å bli gravide igjen "etter sommeren"... Ble gravid på første forsøk!!! Wiiiiiii!!! :D:D Gleder meg til det er gått noen uker nå, så jeg kan ta tidlig ul og sjekke at alt står bra til =D =D Er selvfølgelig fryktelig nervøs for at noe kan gå galt.. de første 12 ukene er jo ikke akuratt risikofrie.... Wish us luck
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Tusen takk Utrolig spennende.. Blir rart å begynne å tenke på hva man må passe seg for å spise, hva man ikke må gjøre osv... hehe:) Men blir kjempe gøy! Håper bare jeg slipper unda de verste komplikasjonene jeg hadde sist..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer:) Skal på UL neste uke selv, gleder meg;) Da er jeg 8 uker!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer:) Jeg ble selv gravid på første forsøk og er nesten 22 uker på vei nå Fikk se lille nurket i dag på UL.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer til deg også da!! Jeg hadde siste menstruasjonsdag den 7 august.. tror jeg hadde eggløsning rundt 20-21. Regner jeg da fra eggløsningsdag, eller fra 1 dag i siste menstruasjon? Husker ikke helt dette hehe! Kan jeg være 4 uker på vei? :S Lykke til på ul!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2010 ååå så gøy! Helt rart når d klaffer sånn bom med engang! =) 22 uker du, heldigen! Tipper det var kjempe gøy å se lille nurket
mam <3 Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer! Så heldig du er! Vi bestemte oss for det samme for et år siden, trodde det skulle gå kjapt. Men her sitter vi, skal snart på utredning. :/ Nyyyt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå