Gå til innhold

Jeg er gravid! :) :) :)

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 3 år fra før. Og så bestemte vi oss for at vi skulle prøve å bli gravide igjen "etter sommeren"... Ble gravid på første forsøk!!! Wiiiiiii!!! :D:D:D

Gleder meg til det er gått noen uker nå, så jeg kan ta tidlig ul og sjekke at alt står bra til =D =D Er selvfølgelig fryktelig nervøs for at noe kan gå galt.. de første 12 ukene er jo ikke akuratt risikofrie....

Wish us luck ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :) Utrolig spennende.. :) Blir rart å begynne å tenke på hva man må passe seg for å spise, hva man ikke må gjøre osv... hehe:)

Men blir kjempe gøy! Håper bare jeg slipper unda de verste komplikasjonene jeg hadde sist.. :)

Skrevet

Gratulerer:)

Skal på UL neste uke selv, gleder meg;) Da er jeg 8 uker!

Skrevet

Gratulerer:) Jeg ble selv gravid på første forsøk og er nesten 22 uker på vei nå:) Fikk se lille nurket i dag på UL.

Skrevet

Gratulerer til deg også da!! :D

Jeg hadde siste menstruasjonsdag den 7 august.. tror jeg hadde eggløsning rundt 20-21.

Regner jeg da fra eggløsningsdag, eller fra 1 dag i siste menstruasjon? :P Husker ikke helt dette hehe! Kan jeg være 4 uker på vei? :S

Lykke til på ul! :D

Skrevet

ååå så gøy! :) Helt rart når d klaffer sånn bom med engang! =)

22 uker du, heldigen! Tipper det var kjempe gøy å se lille nurket :)

Skrevet

Gratulerer! Så heldig du er! :)

Vi bestemte oss for det samme for et år siden, trodde det skulle gå kjapt. Men her sitter vi, skal snart på utredning. :/

Nyyyt det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...