Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hun gjør alt for å ødelegge, og da mener jeg absolutt alt. Ingenting er for nedrig for den dama. Hittil har jeg svelget store kameler og bevisst ikke bitt på hennes tåpelige, nedrige forsøk på å ødelegge for oss, men jeg merker at grensen snart er nådd. Det var hun som gikk, men likevel hater hun meg tydeligvis mer enn pesten. Noen med lignende erfaringer som har noen råd? Jeg ønsker virkelig ikke å synke ned på hennes nivå da det garantert vil gjøre vondt verre, men jeg klarer snart ikke å la være.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Vannskelig og komme med råd når du ikke kommer med eks på hva hun finner på for og ødelegge... Kom med eks så skal jeg komme med råd. Jeg har nemmlig litt erfaring da jeg har et par venninner som har vært i din situvasjon.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har også vært bordi x'er fra helvette... Var faktisk 4 stykk som "plaget" meg/ oss når jeg traff typen. Sendte stygge mld til meg på Nettby/fb, påsto han var utro mot meg, snakka dritt om meg til andre, sprede falske rykter om oss, kom på døra vår++++ en stund var jeg klar for å bare gi opp, men gjorde heldigvis ikke det. Alt det de sa gikk inn det ene øret, og ut det andre... Å vi er fortsatt sammen den dag i dag De ga seg etter 6 mnd ca... HURRA!!! Hold hode hevet, de er bare sjalu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå