Gå til innhold

Dere som mener det var "feil" vinner av Lanokonkurransen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne ligger også under annen link, men burde ligge mere tilgjengelig så alle dere som burde lese dette ser dette..

Jeg skal love deg at alle de som er negative her har meldt på sine egne barn og er sure pga at de ikke skilte seg nok ut til å vinne :D

Holdningene deres er skremmende!! Tenk å være så nedlatende oven for en liten gutt! Synes virkelig synd på barna deres som må vokse opp med foreldre med så lav sosial intelligens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke svart på noen av trådene før, men jeg syns også det er helt feil bilde å ha på pakka, har ingenting med gutten i seg selv å gjøre.

Bildet er jo et DÅRLIG bilde, jeg stemte på mange barn, bla to med downs som hadde noen nydelige bilder..jeg hadde ikke mine unger med.

Skrevet

Det kan vel hende de tar nye bilder, da...

Skrevet

Jeg synes ikke det var feil vinner, siden vinneren var stemt frem av folket og Mikael vant. Derfor er han er verdig vinner.

MEN hadde han ikke vært handikappet, hadde han ikke fått de stemmene han har fått, derfor kan jo ingen nekte for at det er sympatistemmer han har vunnet med. Ingen kan med hånden på hjerte si at han er den søteste ungen i konkurransen, eller har det fineste/morsomste/søteste bildet.

Personlig synes jeg noen andre "fortjente" mer å vinne, når man tenker på hvilken konkurranse det er og alltid har vært. Men for all del, jeg unner gutten og hans nære seieren og ikke minst premien!! :)

Skrevet

Jeg har ikke meldt på noen av mine unger til lanoungen.

Vinneren av lanoungen har vunnet mye pga sympatistemmer. Det handler ikke om å være annerledes, man kan ta flotte bilder av barn med funksjonshemninger, men denne ungen er jo avbildet med lue!!! Det er langt i fra hva jeg assosierer med lano!!

Skrevet

Jeg mener det handler ikke om hvem som er den søteste ungen, det var jo tusenvis av skjønne unger der, det skal da noe til å si at den ene ungene er så mye skjønnere enn den andre.

Det handler om hvilket barn vi folket ønsker at skal pryde papiret utenpå såpene vi kjøper, og vi synest at denne gutten er et flott alternativ.

Det handler ikke om hvem som er skjønnest, (skjønn var han jo helt klart). Igjen det handler om hvilke verdier vi vil at lano skal representere.

Skrevet

Der sa du det.

Det spiller ingen rolle hva grunnen er til at man gir sin stemme.

Enkelte her inne har stusslige liv som gidder bry seg om hva slags emballasje en såpe har.

Fælt lukter den også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...