meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Noen som har slitt med det? Jeg lurer på om det er det jeg kan ha. Sliter med veldig tissetrang og har gjort det en stund. Ikke UVI. Vært på UL av nyrer og urinveier og alt er bra, tømmer blæren som man skal også. Men den trangen er så ubehagelig og den er der hele tida. Jeg presser meg selv til å holde meg, med det resultat at jeg går med konstant ubehag. Legen sa det var bra å trene på å holde igjen sist jeg var der... Men blir dette noensinne bedre? Jeg er så sliten, tør nesten ikke gå ut. Jeg elsker egentlig å gå tur, men klarer ikke mer. Etter bare 30 minutter er det så ille at jeg er redd jeg ikke klarer å holde meg og finner raskeste vei hjem. Uff, jeg er så lei meg nå. Bare griner. Om jeg skal måtte leve såmm som dette så blir det trasig. Alt jeg kjenner er den trangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå