Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Tirsdag den 1 september ble den lille prinsen vår født, fire dager over termin. Fødselen gikk veldig greit og jeg brukte litt over 12 timer fra første skikkelige rie til siste press. Hadde bestemt meg for å ha "normal" fødsel uten epidural og drypp, men da riene stoppet helt opp midt på dagen ble det satt drypp, og da ble smertene for intese så da ble det også epidural på meg. Vi er så utrolig lykkelige og takknemmelige for at denne gaven ble oss tildelt, og at vi i dag kan kalle oss mamma og pappa til denne deilige gutten.
Ugla er mamma! Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så masse!!!! Vi kommer etter til jul
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Tenker på dere Ugla Og tusen takk for gratulasjonen, det varmer
Håpefull38 Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Såååå koselig!!! Gratulerer så masse med lilleprinsen:-) Kos dere så masse med det lille nurket:-)
Gjest Pippi9 Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Gratulerer med lille prinsen! Alltid hyggelig å høre fra dere som er kommet i mål :-)
bumpi de bump Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Gratulerer så mye! Nyt lykken og dagene og ikke minst babyen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå