Gå til innhold

Var dette teit eller kult?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bleiekakene jeg lager er mye penere enn de der.. Det er jo dritenkelt å lage, hadde aldri brukt penger på å la andre lage de.. De var jo ikke fine engang. Men, bleiekake er kult å få, med masse stesj inni :-)

Skrevet

Bleiekaker kommer aldri til å bli kult!

Skrevet

Bleiekake er IKKE kult på noen som helst måte. Hadde heller villet ha bleiene i pakken om noen hadde hatt lyst til å gi meg bleier i gave.

Skrevet

Er gøy å lage bleiekake, og er utrolig koselig og omtenksom gave å få synes jeg! Iallefall når folk har lagd de selv og faktisk lagt litt tanke i det

Skrevet

Pinlig teit. Fatter ikke at noen har kommet på en så tåpelig idé noensinne. Jeg hadde ikke blitt glad for en bleiekake.

Skrevet

Idiotisk. Nåde være med det fittetrynet som tropper opp på føden og overrekker meg en slik.

Skrevet

Det er gjerne noe man gir på en baby-shower etc.

Og jeg synes det er kult.

Denne derimot var IKKE fin.

Mine venninner lagde en flott en til meg, med masse fantastiske gaver både til mor og barn.

Der var det sminke, oppstrammings kremer. klær til baby. Handkle. smokker,Tåteflasker og mye mye annet.

Skrevet

18:42

Du hørtes jo utrolig sjarmerendes ut.

Jeg håper for guds skyld ikke du er min venninne. Ditt usympatiske troll.

Skrevet

Æsj, ekkel du er, 18:42... Stakkars barn som er ungen din... Håper du ikke får noen forn for oppmerksomhet jeg..

Skrevet

18:42

Er alle fittetryner i dine øyne, eller bare de som kommer med bleiekaker?

Du er ikke vanskelig å legge merke til med slike patetiske betegnelser som det der. Min erfaring er at det er generellt umodne mennesker eller samfunnstapere som bruker det uttrykket. Hvilken kategori hører du til i?

Skrevet

Bleier har jeg råd til å kjøpe selv.

Teit gave ja.

Skrevet

Bleiekake er og blir sjuke greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...