Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24227972 hehe, klarer ikke bestemme meg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 De bleiekakene jeg lager er mye penere enn de der.. Det er jo dritenkelt å lage, hadde aldri brukt penger på å la andre lage de.. De var jo ikke fine engang. Men, bleiekake er kult å få, med masse stesj inni :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Bleiekaker kommer aldri til å bli kult!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Bleiekake er IKKE kult på noen som helst måte. Hadde heller villet ha bleiene i pakken om noen hadde hatt lyst til å gi meg bleier i gave.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Er gøy å lage bleiekake, og er utrolig koselig og omtenksom gave å få synes jeg! Iallefall når folk har lagd de selv og faktisk lagt litt tanke i det
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Pinlig teit. Fatter ikke at noen har kommet på en så tåpelig idé noensinne. Jeg hadde ikke blitt glad for en bleiekake.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Idiotisk. Nåde være med det fittetrynet som tropper opp på føden og overrekker meg en slik.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Det er gjerne noe man gir på en baby-shower etc. Og jeg synes det er kult. Denne derimot var IKKE fin. Mine venninner lagde en flott en til meg, med masse fantastiske gaver både til mor og barn. Der var det sminke, oppstrammings kremer. klær til baby. Handkle. smokker,Tåteflasker og mye mye annet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 18:42 Du hørtes jo utrolig sjarmerendes ut. Jeg håper for guds skyld ikke du er min venninne. Ditt usympatiske troll.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Æsj, ekkel du er, 18:42... Stakkars barn som er ungen din... Håper du ikke får noen forn for oppmerksomhet jeg..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 18:42 Er alle fittetryner i dine øyne, eller bare de som kommer med bleiekaker? Du er ikke vanskelig å legge merke til med slike patetiske betegnelser som det der. Min erfaring er at det er generellt umodne mennesker eller samfunnstapere som bruker det uttrykket. Hvilken kategori hører du til i?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Bleier har jeg råd til å kjøpe selv. Teit gave ja.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Bleiekake er og blir sjuke greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå