Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Er det vanlig å kun invitere de aller nærmeste, altså foreldre, besteforeldre, søsken? Eller inviterer dere tanter/onkler, søskenbarn, barna dems osv?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Kun nærmeste, da blir vi rundt 25 stk. Blir sikkert 70 stk om vi skal ha tanter onkler osv. Og det orker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Vi inviterte de nærmeste på middag, så fikk andre komme på kaffe og kaker etterpå
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 dåpen til første mann hadde vi ungen sine besteforeldre, oldeforeldre, tanter og en onkel. vi hadde og to av onklene mine og en tante.. min mann hadde og en tante og onkel som gjest. fadderne var jo også der. 3 styk. ble ca 30 styk totalt i dåpen.. nå til dåpen til nr to har vi ikke kontakt med alle så da blir disse bedt: besteforeldre, oldeforeldre, to tanter, faddere 2 styk. vi som foreldre. broren til dåpsbarnet. så blir vell rundt 20 stykker i denne dåpen. man ber de man vil, slik har hvertfall vi gjort det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Bare de nermste.. Var ca 15 stykk husker jeg rett
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Ber dem av tanter og onkler som bor i nærheten, ellers besteforeldrene våre ( barnets oldeforeldre), søskena våre og fadderne.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Vi inviterer besteforeldre, søsken med barn og et par tanter, onkler og fettere på min side som vi har masse kontakt med.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 De nærmeste ja. Barnets onkler og tanter, besteforeldre, oldeforeldre ev tipp, og faddere.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Takk for mange svar! Da blir det et billigere lag enn først antatt, vi tenkte det var vanlig å invitere hele familien. Da tror jeg rett og slett vi inviterer de vi har lyst til å invitere, uten å ta hensyn til resten av familien. Vi har lyst til å invitere en tante og onkel (av oss som foreldre) hver, men vært usikre på om vi kunne det uten å invitere resten av tanter og onkler. Men hvorfor skal jeg invitere og betale et lag for familiemedlemmer jeg aldri ser og ikke liker noe særlig en gang? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå