Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har så lyst å lese noe, men synes det er så vanskelig å finne noe bra. Det må være en roman, ikke krim. Og helst ikke av de bøkene som "alle" leser f.eks Drømmehjerte, drageløperen, øya etc. Noen tips?
Himmel og hav Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Pinnsvinets eleganse av Muriel Barbery - en nydelig bok, spesielt om du liker språklige finesser.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Alle bøkene til Camilla Lackberg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Camilla Läckberg skriver krim da...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Tusen strålende soler - selv om den er skrevet av samme fyren som skrev drageløperen. Enkelt og greit fordi dette er en bok alle bør lese.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Alkymisten - Paulo Coelho (selv om dette er en bok "alle" leser) Idas dans (fortsatt noe som "alle" leser) Jeg er nok som "alle" andre, og leser de bøkene
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 The Hunger Games, eller Dødslekene på norsk. Er en trilogi, egentlig ungdomsbøker/ung voksen, men jeg som er voksen selv synes de bøkene var ufattelig bra. Det er i samme gata som Battle Royale. En gjeng med ungdommer blir valgt ut og plassert i en arena hvor de blir filmet og vist på tv, og den siste overlevende er vinneren. Anbefales virkelig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Senor Peregrino - helt nydelig bok!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Blæææ, kan tenke meg du svetter etter disse tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå