Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Vi skulle egentlig ikke vite kjønnet men det var ikke vanskelig å se at det var en gutt. Og jordmor bekreftet det og var 100 % sikker. Så nå får vi en av hver! Gleder meg helt vilt til å få en sønn siden vi har jente fra før av. Bare dumt vi ikke får brukt klærne til jenta vår igjen. Gutt i rosa er vel ikke så pent? hehe
Formerly known as Tina Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer:-) Litt rosa gjør jo ikke noe. Jenter kan jo gå med blått:-) Du har vel endel brunt og sånn vil jeg tro (ihvertfal har jeg det). Uansett så er det gøy å kjøpe nye klær:-)
BlåBlå Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer med en liten gutt i magen ! Kos med en lillebror.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2010 Takk:) Nei ikke noe brunt gitt. Er bare noen hvite bodyer og strømpebukser vi har. Ellers er aaaalt rosa og lilla. Folk klarer ikke å kjøpe andre farger. hehe Blir kjempekoselig:)
Mammaen til Isak Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så masse masse ;o) såå gøy for dere alle tre med en lillebror
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så masse med en lillebror i magen!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2010 Takk takk:) Litt vanskelig å skjønne at det er en gutt men. hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så masse med liten gutt i magen! Håper litt på det selv hehe! Har som deg, jente fra før Har også selv mye (les: så å si alt) i rosa når det kommer til klær til snuppa:P Men da har du iallefall kjempe god grunn til å shoppe masse fine nye kler til lillemann i magen!! Kos dere videre med nyheten og lykke til videre med sv.skapet
Gjest mphs Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Gratulerer. Søsteren min fikk gutt som nr.2 og han bruker rosa pysj. Veldig søt er han i de:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå