Gå til innhold

Hvor er barna deres akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han hopper rundt i stua med ole brumm på tven, jeg sitter i samme rom ;)

Skrevet

Sover i vognen sin, som er ute.. (Kan se den hele tiden).

Alt av husarbeid er tatt, ingenting som må gjøres, så da tar meg en velfortjent dib pause mens babyen sover.. :)

Skrevet

Eldstemann er flyttet hjemmefra for å studere.

Nr. 2 går på videregående så han er ikke hjemme fra skolen enda.

Nr. 3 holder på med lekser.

Nr. 4 sover. Hun skal på trening snart.

Nr. 5 er på besøk hos en kamerat.

Nr. 6 sitter og ser på et program om trylletriks på tv før han begynner med lekser.

Nr. 7 og 8 er ute og leker med nabobarna.

Skrevet

Hun ligger på magen på gulvet og ser seg selv i lekespeilet sitt!

Skrevet

Min ser på Tricky Tv også...og det gjør faktisk jeg og. Elsker programmet. Måtta bare pause den mens hun gikk på do.

Skrevet

minstesnuppa sitter på do å bæsjer, størsta er ute med nabojenta og Juniorn spiller mario på wee, jeg skal ta en blund når minste er ferdig på do, har forøvrig masse husarbeid å ta, men d får vente til i kveld, sov bare 2 timer i natt

Skrevet

Hvorfor føler folk et behov for å forklare slikt som at dere kan se vognen som står ute, og at alt husarbeidet er gjort før dere tar en pause?

Jeg har ikke gjort noe i hele dag jeg, bare slappet av :) Deilig!

Husarbeidet får vente til jeg gidder :)

Jenta mi løper rundt her å leker. Noen ganger går hun faktisk inn på kjøkkenet der jeg ikke er :o uten at jeg løper etter henne!

Uansvarlig mor er jeg..

Skrevet

En sover i vogna ute, en sitter på ryggen :-) nærmest. Og ser å barnetv og spiser, før hun skal ut på gymmen.

Skrevet

Eldste på 3.5 sitter ved siden av meg og venter på at mormo skal logge seg på skype så vi kan ringe til henne. Minste på 2 leker med gravemaskinen sin på golvet.

Skrevet

i barnehagen mens jeg tar meg en velfortjent fridag...

Og før noen kvester meg for å la ungen være i barnehagen til langt utpå natt så ligger vi faktisk en time bak Norge så her er bare klokka halv 4 og hun blir hentet kl 4--- Æda blæda

Skrevet

Alle tre er på rommet til minstefrøkna og leker med lego, og jeg sitter her i stua mi og kjeder meg. Derfor er jeg her inne og kikker. Åssen det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...