Gå til innhold

Til dere som tviler på Berit ( hu spådama ), se hit ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sende mail til Berit for å skjekke om hun virkelig er så flink som hun er. Hadde 5 kontrollspørsmål.

Jeg spurte om hva som sto på komfyren som jeg skulle ha til middag idag, om klærne mine som hang ute var tørre, om hvor bleiene ligger, hvilken brus jeg hadde i kjøleskapet, og om jeg hadde stor eller liten tv.

Berit svarte: Poteter, kjøttkaker, brun sos, og ertestuing.

Alle er tørre, unntatt ett laken som er litt vått helt nederst.

Bleiene ligger inne på boden.

Hun husket ikke navnet på brusen, men hun sa den va rød ( Perle og bruse-brus )

Stor gammel grå tv.

ALT var rett!

Bleiene ligger faktisk inne på boden, kjøpte mange pakker med billigbleier på kiwi, måtte ha en plass å legge de, helt rett med stor gammel og grå tv, måtte låne av moren til en venninne, har 3 flasker perle og bruse-brus i kjøleskapet, og når jeg skulle ut for å skjekke om klærne var tørre, fikk jeg nesten sjokk.. ALLE var tøtte, unntatt lakenet mitt, for der var det litt vått helt nederst..

Dette er IKKE noe svindel og lureri i det hele tatt, jeg sverger ved mine sønners liv, at Berit faktisk kan spå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke slutter med dette fjolleriet ditt, Berit, så meldes du snart til moderator for spamming.

Skrevet

kan du ikke avsløre nicket ditt da sånn at vi som er litt interreserte i dette kan få sende deg en pm i stede for å bli hengt ut her?

Skrevet

Lurer på om hun kan se at jeg peller meg i fitta nå.

Skrevet

HI her. Jeg er FAKTISK ikke Berit. Jeg er en veldig fornøyd kunde av Berit, som vil anbefale henne. Når jeg klarer å sverge på mine sønners liv at dette er sant, så må dere vel tro meg? Kjære vene.. Ja, meld meg til moderator du ;) Husker ikke sist gang noen ble kjeftet på fordi de anbefalte noen.. Dersom dere syns dette er fjollete, så hvorfor i helvette ser dere inn her da? Bruk heller tiden deres på deres stakkars barn.. Synes litt synd i de som har dere som mødre som bare ser rett frem, og ikke engang vurderer å tenke noe annet enn at dette er tull...Off, stakkars barn...

Nei, til dere som er interesserte, adressen er [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...