Gå til innhold

Hvor handler dere ulltøyet til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken butikk handler dere?

Må ut å få handlet ulltøy til veslejenta på 5 måneder snart, men er litt usikker på hvor jeg skal handle.

Hva er deres erfaringer? Hvilket merke/butikk er dere fornøyde med, og er det noen dere har vært misfornøyd med?

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en lten ,lokal garnbutikk som selger Janus ullklær. Så der bruker jeg ofte å handle...:)

Liker best Janus, og Pierre Robert...:)

Skrevet

nøstebarn, fordi det er best. Tjoho =)

Skrevet

Name It :) Stilliongs Teddy er kjempefine ullklær:)

Skrevet

Cubus.. rimelig og bra tulltøy. Det holder seg godt i vask, og det har bomull på innsiden slik at det er behagelig å ha på seg. Jeg har brukt mye annet ull også, men vender stadig tilbake til cubus..

Skrevet

Hvilken størrelse handler dere ulltøyet i da? Samme størrelse som barnet bruker i bomullsklær, eller går dere opp en størrelse?

Jenta vår bruker 68 i vanlige klær og 74 i vanlige bodyer nå, er det 80 i ullklær jeg da burde handle? Skal jo vare utover vinteren :-)

Skrevet

Handlar ein del Janus på coop obs.

Skrevet
http://www.lenepalandet.no/ har en del ulltøy, Disana, utrolig myk ull. De får også inn undertøy i ull og silke fra Hocosa.Disana er litt stort i str, men kan brettes opp og holder lenge
Skrevet

Får man kjøpt Stillongs Teddy hos Name It???

Skrevet

ja gå litt opp i str så det varer hele vinteren. Jeg har handlet mye janus og joha og syns det er deilig. Og nøstebarn, men det er fryktelig dyrt... Cubus funker også, men syns ikke det har samme gode kvalitet og bomull inni er ikke like "teknisk, men det kommer jo an på bruksområde.

Skrevet

Mine barn har til slutt reagert på ull, så vi bruker superundertøy i stedet for. De ble plutselig rødflammete og vablete der ullen hadde vært i kontakt med huden. Vi brukte Janus og Truls og Trine(heter det ikke det?). Kjøpte det på sparkjøp.

For oss har det vært det samme hvilket merke, for de har reagert på alt. Men superundertøyet har vært like bra som ull, og faktisk mer slitesterkt.

Men så lenge de tålte det, så var Janus og Truls og Trine helt ok å bruke.

Skrevet

Janus, HH warm, Nøstebarn(ribb-ull og ullfleece, ikke ullundertøy), Polaren o pyret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...