Gå til innhold

Hvor sært er navnet Hårek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil gjerne ha det på en evnt nestemann, om det blir gutt. Ikke som eneste navn, men som mellomnavn....

Ser det er 42 stk som har det som eneste fornavn, og 61 som har det som navn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns faktisk det er ganske stilig, bortsett fra at jeg var på en besøksgård i sommer og de hadde et skotsk høylandsfe, og han het Hårek :)

Men liker det altså, men tenker automatisk på han kule langhårede oksen jeg så :)

Skrevet

Ganske sært, ja.Gir det 8,5 på særskalaen hehe.

Men herregud, man venner seg jo til alt, men de første gangene jeg hadde møtt barnet deres ville jeg tenkt på hårek den hardbalne, før minnet om ham hadde bleknet...

Skrevet

Helt grusomt. Stakkar unge, blir garantert mobbet. Huff

Skrevet

Ja, det er jeg redd for også! Men det vil ikke bli et navn som blir brukt da, det bare er der, hehe :) Gubben syns det er sååå stilig, men jeg er ikke enig! Haha. Men, det passer til fornavnet vi vil ha da, det skal det ha!

Skrevet

Uvanlig er det jo, men er jo mye av det når det gjelder navn for tida.

Personlig synes jeg det er litt tøft med et navn med norrøne aner, mye bedre enn mange av de nye "motenavnene".

Forøvrig kjenner jeg en som har Hårek som mellomnavn (fornavn nr 2) og såvidt jeg vet har han aldri lidd noen nød pga av navnet (og det har alltid vært brukt, noen kaller ham bare Hårek og...)

Skrevet

Tenker på frisørsalongen Hårek

Skrevet

Syns det er kjempesært, og veldig kult og humoristisk navn.

Hårek er en tøff, populær og kjekk gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...