Gå til innhold

Er dette normalt?(Neseblod og rennende nese)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden November/Desember i fjor gått rundt med nesten konstant rennende nese, også neseblod. Spesielt ille er det når jeg er ute. I vinter reagerte jeg ikke noe på det siden det er relativt vanlig på den tiden av året. Saken er at det enda ikke har stoppet. Jeg kan gå rundt i 20 varmegrader og den renner fortsatt! Jeg var i Spania der det var 35 grader i Juli og den rant like mye da også. Det er ikke snørr eller noe, mer tynt som vann. Og jeg blør mye neseblod. Gjerne 2-3 ganger i uken og da kommer det mye rødt friskt blod. Før var det blodige skorper hvis dere skjønner hva jeg mener, nå er det så tynt at når det renner er det ikke alltid jeg merker det. Forferdelig irriterende og plagsomt. Kan dette være tegn på sykdom av noe slag eller skal jeg bare slå meg til ro med det? Bruker så godt som aldri nesespray hvis det har noe å si og det er flere år siden jeg sist var forkjølet.

På forhånd takk for svar dere:) Håper på å få en oppklaring i dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bedre å ringe legen og få en time?

Skrevet

Kan jeg det med så difuse symptomer da?

HI

Skrevet

Ja det kan du vel. Er ikke normalt å blø neseblod hele tiden. Kan være noe farlig, eller mest sannsynlig bare skjøre slimhinner i nesen,noe som kan fikses ved at de brenner de av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...