Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Er det noen fare å dra i svømmehall når man er gravid egentlig ?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Så lenge vannet ditt ikke har gått er det null problem.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Hva slags fare skulle nå det være? Regner med de har kontroll på bakteriene i svømmehallene. Kan ihvertfall ikke være mer risikabelt enn å bade i sjøen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Eeh.. Farlig å bade?? Hahahha... Dagens
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Nei jeg veit ikke vha slags fare det skulle være, men jeg spurte fordi jeg ikke veit skjønner du!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Herregud, dere er jaggu hjelpsomme.Er ikke dette forumet til for å prate med andre rundt svangerskap osv, og spørre om ting man lurer på ? Er så hyggelig at hver gang man spør om noen her inne, så er det noen som får deg til å føle deg som en komplett idiot!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Og du fikk et velment svar. Men skal man dømme etter ditt oppgulp, er du en misfornøyd drittunge som kun er ute etter å kverulere.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Ja, HI er åpenbart en komplett idiot, sånn som hun reagerer på helt greie svar (med unntak av ett).
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg er en komplett idiot som spør om noe jeg er usikker på. Og også fordi jeg synes det er unødvendig å svare sånn på et spm.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 jeg gikk på gravid-bekkensvømming i basseng. Der var hele hurven gravdie - og det var i regi av helsestasjonen. Er ikke farligere å bade i basseng enn i ditt eget badekar så lenge vannet ikke har gått.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Som sagt, du har stort sett fått helt greie svar, men reagerer som en bortskjemt treåring.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 misfornøyd drittunge ? hehe,jo takk du. Nei, er absolut ikke, det,men jeg hadde bare håpet noen kunne svare ordentlig. Eneste normale svaret jeg fikk, var det første her. Å svare på et spørsmål med et spørsmål gir meg ikke mye hjelp, siden du tydelighvis ikke veit selv, men beklager hvis jeg mistolket svaret\spørsmålet ditt, 15:27
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 15:29: Tusen takk for svar Var bare det jeg lurte på, bedre å spørre enn å leve i uvitenhet mener nå jeg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Gå og legg deg. Du er ikke stor nok til å prate med oss.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Jordmoren sa til meg att vi kan bade så lenge vi ikke har åpning... Men åpning kan vi ha i mange uker før fødsel... Dette for å unngå infeksjon...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 Bortskjemt treåring ? Jaha.... Det var det ene svaret jeg reagerte spesielt på, som jeg synes var unøsvendig, er vel ingen bortskjemt treåring fordet?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 15:33, okei takk for svar Jeg er såpass kort på vei, så har hvert fall ingen åpning enda,så da regner jeg med det ikke er noen fare
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #18 Skrevet 6. september 2010 Nei, da går det nok helt fint:) Kos deg i svømmehallen...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #19 Skrevet 6. september 2010 Det svaret du fikk innledningsvis, om at man i svømmehaller har kontroll på bakterieinnholdet, var faktisk det svaret du trenger. Men istedenfor å takke for svar, blir du direkte uforskammet. Ha deg vekk!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #20 Skrevet 6. september 2010 15:35, jeg ar jo faktisk beklaget det svaret jeg ga, har jeg ikke ? Det burde faktisk holde, siden jeg goså skrev at jeg tolket det feil. Men skal du henge deg opp i det, så kom igjen Har meg ikke vekk fordi en sur dame ber meg om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå