Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Bestemor er på besøk hos oss nå. Babyen på 7 mnd reagerte på henne da hun først kom, og bare hylgråt hver gang bestemor prøvde å holde henne. Når babyen kom til meg, så sluttet hun å gråte med en gang.. Nå har hun blitt vant til bestemor, og trives kjempegodt sammen med henne. De dagene bestemor skal være her/har vært her, så er det hun som har stellet babyen, gått tur med henne og matet henne. Hatt hovedansvaret for henne og stått opp med henne om morgenen. Jeg la merke til nå idag at babyen ikke viste noen spesiell glede da jeg kom inn i stua, ennå hun ikke hadde sett meg siden i går. Det var liksom det samme for henne..Ikke viser hun noen tegn at hun vil til meg heller. Men når hun ser bestemor; ja da blir hun helt vill.. Jeg tror ikke babyen liker meg:-( :-p
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Håper du fortsetter å like barnet ditt hele livet uansett hvordan du tolker barnets reaksjoner.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Uff, du må ha et dårlig selvbilde som bekymrer deg sånn! Må heller prøve å sette pris på at du får avlastning! Kos litt ekstra med ungen din, så ordner det seg nok. Kanskje inne på et rom uten bestemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå