Gå til innhold

Hikking


lillespire08+10

Anbefalte innlegg

hei!

Kjenner dere at det hikker i magen? I mitt forrige svangerskap var det hikking OFTE i magen, og sønnen min hikket masse etter han ble født også. Denne gangen er det mer beskjedent med hikking i magen, blir kanskje mindre hikking utenfor magen også da? Vet ikke om det er noen sammeheng jeg:S Men litt artig å kjenne at det hikker da, ligger med hodet ned tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjenner hikking veldig godt, mye bedre denne gangen enn med de andre to. Men, husker ikke om de hikket mye eller lite når de kom ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hikking skal jo være en positiv ting..men jeg må si at jeg neeesten ikke har merket noe hikking jeg:/ har kjent det men ikke så ofte som jeg får inntrykk av at andre gjør......kjenner man det alltid eller?kansje jeg bare ikke legger merke til det?han gjør så mye annet rart hehehe:)

 

kan ikke huske hvordan det var sist, for det er 12 år siden:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også masse hikking forrige gang, og denne gangen har jeg ikke merket det én gang enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hikker masse! Jeg måtte spørre på svangerskapspoliklinikken da jeg var der til kontroll om det var vanlig at barnet hikket så mye. Hun hikker opptil 3 ganger om dagen, og kan holde på i 5-10 min. Var visst vanlig, og bare positivt at hun hikket mye, for det trente lungene :) Kan ikke huske at førstemann hikket så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...