Gå til innhold

Føler ikke noe tegn til liv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 19 og føler ikke noenting bortsett fra kvalme. Med mitt første barn, kjente jeg liv fra uke 16. Men ingenting nå.... Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje morkaka ligger foran denne gangen? Hvis det er sånn så er det ofte man kjenner liv litt senere.

Skrevet

Har jeg vært deg, hadde jeg ringt legen NÅ!

Jeg har bestandig kjent liv tidlig, å mener vel at en bør kjenne noe i uke 19. Iallefall når du er flergangsfødende, da vet du liksom hva de første tegnene er.

Ta deg en tur til legen, slik at han/hun får høre etter fosterlyden.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

dette kan gå veldig opp og ned så tidlig. men er du urolig ringer du sykehuset å blir undersøkt..

Skrevet

det er ikke før en gang etter uke 20 at man bør kjenne liv daglig...

Skrevet

Morkaka ligger ikke forran. Var på ul i uke 14 og da var alt som det skulle. Skal til legen på onsdag. Vente til da, eller ringe nå? Skal man ringe føden eller lege?

Skrevet

jeg kjente liv med nr 2 i uke 16. Men nummer tre kjente jeg ikke før i uke 19. Men du kan jo høre med legen om det er normalt...

Skrevet

Ring legen din nå hvis det ikke er for sent på dagen, eller ring legevakta/Føden å spør. Da får du snakke med noen profesjonelle som vurderer om du bør få en dopplerundersøkelse i dag eller vente til onsdag.

Skrevet

Det kan også være at babyen din ligger med beina inn mot kroppen din sånn at den sparker innover. Der treffer den ikke nervene på samme måte som om han sparker utover. Hvis du er veldig bekymret så hør med legen eller legevakta, men det er helt sikkert bra med den lille ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...