Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 er det sant at nr 2 bruker ikke så lang tid som første? jeg brukte 8 timer på min første. fikk kjeft av jordmor for at jeg brukte så lang tid... redd jeg skal få det igjen... men skal føde på lillehammer eller gjøvik nå og ikke elverum.... men er det sant at fødsel nr 2 går fortere? isåfall, hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Fødsel nr 2 går som oftest kjappere. Ikke for alle såklart,men for de fleste... Brukte 16 timer på nr1, nr2 var ute etter 3 timer... Det er nok fordi kroppen har vært gjennom det før, og nr 1 har på en måte banet vei.. 8 timer som førstegangs er ikke lenge!! Jm sa til meg at jeg var en gjennomsnitts førstegangsfødemde med 16 timer..Var ikke på sykehuset i 16timer altså...var der vel i 6 timer.. Med nr 2 var jeg på sykehuset 1 time før hun kom ut
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Fikk du kjeft av JM for en såpass kort førstefødsel? Eller rettelse: Hvordan i all verden kan jordmor kjefte, uansett hvor lenge fødselen drøyer? *rister forskrekket på hodet* Her var baby nr 1 ute etter 36 timer Baby nummer 2 = 4 timer Baby nr 3 = 3,5 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå