Gå til innhold

Mannfolk og tomflasker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden blir snart 4 og det han ønsker seg er barneselskap. Prøvde å få mannen i huset med å planlegge litt, men hans bidrag var bare grynt og stønn...og til slutt sa han at det var fint om jeg ordnet dette siden han "ikke har greie på¨sånne ting"

Jaja, så planlegger jeg da. Finner ut hvem som skal være med, hvor, når, mat, leker osv og gjør ALLE de nødvendige innkjøpene, skriver invitasjoner osv. Gjett hvem som plutselig skal planlegge bursdagen på Hurlumheihuset nå da?! (et slags lekeland, med klatrestativer, hoppeslott osv osv)

Herreguuuuud så irriterende!

Stem her:

Skal jeg hive alt, eller skal gubben ta seg en bolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å putte han i pantemaskinen og se om du får ut en ny og bedre resirkulert utgave av han etterpå? Det heter jo returpant og skal være riktig så positivt.

Skrevet

Eh, altså overskriften spiller på en julekalenderserie som jeg antok at bortimot alle har sett...hvor han ene alltid sier "kvinnfolk og tomflasker er det verste jeg vet" Alle gikk rundt og sa akkurat det uttrykket de neste 2-3 årene(!) så jeg trodde ikke det trengte noen forklaring:)

Korttenkt, beklager:)

Skrevet

Hvis mannen din foreslo det så synes jeg han virker veldig fornuftig!

Du slipper å bekymre deg for om ting hjemme hos dere blir ødelagt, du slipper å rydde og vaske etterpå, og når ungene er kommet seg hjem til sine respektive foreldre, så kan du rett og slett bare puste ut.

At du fikk for deg å kjøpe inn så mye en god stund i forkant er ikke mannen din sitt problem. Og hvorfor må absolutt alt kastes forresten? Dere skal vel ha familieselskap også med kaker osv? Er vel barn utenom gutten deres i familien?

Synes du lager mye styr utav absolutt ingenting her...

Skrevet

Jeg hadde beholdt det jeg hadde planlagt, og gitt han ansvaret for neste år...

Skrevet

Hvordan vet du hvor langt HI var i forkant 12:34? Dersom mannen kommer med dette kort tid før selskapet når alt var planlagt synes jeg det var ganske teit av ham..

Skrevet

Hehe, synes du et innlegg på dib er "mye styr"

Stilig sagt.

HI

Skrevet

Det virket sånn på teksten.

Uansett så høres HI ut som en ufattelig kranglete drama queen som må "kaste absolutt alt fordi mannen fikk en annen og mye enklere ide"

Skrevet

Nei det var din tolkning. Men tydeligvis lager du mye leven utav absolutt ingenting. Det du har kjøpt kan garantert brukes i en annen sammenheng, og da lager du altså en stor sak utav ingenting. Du lager altså mye STYR OG LEVEN utav en filleting.

Skrevet

Aldri hørt om den tomflaske-greia nu snakker om, men siden du klaga sånn på at mannen din blanda seg, så kom jeg med et forslag basert på tomflasker og mannfolk og hva man kan gjøre med de;-)

Sorry at ingen hadde humor.

Skrevet

Å planlegge et barneselskap er mye jobb, halvparten av ungene kan ikke spise ditten og datten pga allergier og religion, å finne leker som passer til mange unger på en gang i det alderstrinnet var mye jobb og det koster for bordkort, de rette papptallerkenene, invitasjoner (herregud, det bruker man da ikke i familieselskap, og vi har ikke andre unger i familien)

Å kalle meg en dramaqueen fordi jeg blir irritert over at alt dette skal ha vært for ingenting blir bare for dumt, 12:38. Du prøver bare å krangle du, ellers tror du at alle damer bare har mange timer til over hver uke som man sliter med å slå i hjel?

HI

Skrevet

Jeg forsøkte da å involvere ham uten at han gadd dette, så det er ikke at han "blanda seg" jeg klaget på...

Skrevet

He he. Jeg syntes svaret var artig, S F. Antagelig fordi jeg aldri hadde hørt om kvinnfolk og tomflasker. :)

Skrevet

Men sånn er jo mannfolk, så er i grunnen ingen vits å spørre de i utgangspunktet. De er i "siste liten", og du ville at han skulle engasjere seg, og nå gjorde han det.

Om du vil være alene med alt, så velger du bursdag hjemme, vil du ha hjelp av mannen og slippe oppvask og rydding etterpå, så velger du hans forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...