Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 min mann har en søster som jeg ikke går overrens med. bare klager og syter over alt ejg gjør.. vi skal i familie selskap 5 uker etter jeg har hatt termin.. jeg har denne gangen lyst til å vente med mye av besøket til jeg kommer hjem.. men denne søstra vil jeg ikke ha på besøk i det hele tatt. har sakt til min mann at jeg har litt lyst til å la henne vente helt til vi skal i familieselskapet.. jeg klarer ikke denne søstra.. ho har ødelagt så mye for emg gjennom en del år.. min mann bryr seg ikke om når ho ser ungen. vi har en unge fra før som søstra ikke bryr seg en dritt om.. er ejg slem som ikke lar henne se ungen før familie selskap??
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Nei, hvis hun ikke bryr seg om den første så bryr hun seg vel ikke om den andre heller ?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 hun brydde seg om første unge når han var baby.. men har nå ikke sett ungen vår siden jul..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Da synes jeg hun har gitt et veldig godt signal allerede. Hvis hun blir sur så sier du bare at du gikk ut fra at hun ikke var så veldig interessert mtp den lille interesse hun har vist for eldste. Så får hun ta ansvaret for å holde kontakten med nieser og nevøer.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 syns signalene er veldig tydelig selv.. kjenner ho såpass godt at hun vil lage bråk for å ikke se ungen... og nok en gang legge skylda på meg for hvorfor hun ikke besøker ungen vår.. for å si det rett ut oppfører ho seg som en dritt unge som løper til foreldra sine og sladrer når ting ikke går slik hun vil.. i hennes øyne skal hun kunne komme å gå som hun vil uten at andre skal ha noe å si. og hun forventer å få bursdagsgaver og julegaver selvom hun ikke gir til andre.. er litt vell lei dette, så vil nå prioritere de jeg vil ha der og de som faktisk viser intresse..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Kan du ikke bare stikke ut en tur når hun kommer for å se ungen. Det er jo mannen din sin søster så da er det vel naturlig at det er han som viser frem ungen også. Ta deg et veninnebesøk noen timer eller noe i den dur. Om du sier nei, lager du bare drama.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 min man bryr seg lie lite om å vise frem ungen til søstra.. kommer aldri til å gå ut for at andre skal se ungen.. er ikke veldig intresert i å la denne søstra få alt som hun vil heller. er vårt liv og vi bestemmer.. jeg velger å si nei fordi det er riktig for meg. hun har tatt sine valg med å vise intresse.. syns ikke hun skal forvente å bli inkludert når hun holder seg unna ellers..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Jeg synes det hørtes fornuftig ut som hun over foreslår, la henne komme også stikker du ut. Det er alltid to sider av en historie, kanskje hun ikke har sett deres andre barn siden jul fordi du er et lite imøtekommende hespetre som gjør det vanskelig for henne å besøke dere? Jeg har ikke verdens beste forhold til alle i min svigerfamilie jeg heller, men det kunne ikke falle meg inn å overføre disse følelsene til mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 jeg har aldri gjort henne noe eller sagt noe.. så vanskelig å ha gjort noe mot henne.. det er hun som har lagd bråk i våre selskaper og slikt.. er ikke vi som har slengt dritt og lagd bråk.. vi har bedt henne i alle selskaper og utenom. men hun har valgt å ikke komme,. min mann vil ikke ha besøk av sin søster heller uten at jeg er der vil heller holde sin søster utenfor... blir nemelig bråk av bare det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå