Villa Perlesukker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Datteren har vært syk 2 dager i forrige uke og er igjen hjemme pga feber og hun er nå på bedringens vei. Hun pusler og leker, koser og steller,sminker og duller.... Sammenlignet med gutta som kriger og hyler, tøffer seg og raper,snakker om bæsj og sier fy faen.Helvete også har jeg også hørt komme ut av 4 åringen ... tviler han vet hva det betyr... Gutta må snakkes til 10 ganger....mens tulla sie: ok mamma hjelper og rydder, legger alle klær i skapene til alle,henger jakker på plass,rydder gangen og bretter klær... Ja det er klart man ønsker seg jenter når man har det slik )) hihi
winneboo Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Ikke alle jenter er slik desverre..hihi
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har en gutt som rydder rommet sitt, dekker bordet, sier "takk for maten" og "elsker deg, mamma."
IreneSofie Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Jeg var ikke som jenta di når jeg var liten. Jeg var mer som en gutt ganger ti!! Så mamma var nok ikke så heldig som deg.. hehe
Gjest Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg har en av hver, og hadde ønsket meg en gutt dersom jeg skulle ha en til (basert på egne erfaringer)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Helt enig med overlord! Jentungen er 6 år nå, jeg gleder meg IKKE til tenåra, for å si det sånn!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Ville aldri bytta bort mine to gutter mot jenter nei! Selv ikke nå når eldste sitter på rommet pga trass og døve ører! Han er likevel VERDENS beste, og jeg TVILER på at de som har jenter aldri kommer til å oppleve noe sånt! Han må gjerne bes to ganger, men rydder alltid etter seg! Kommer og spør om det er noe han kan hjelpe til med osv..
Ugl@ Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Jeg har to småjenter og en gutt, nå har jentene vært hjemme pga sykdom siden starten på forrige uke, om de ikke banner så bråker de så det holder i hvertfall og krangler så busta fyker. Danglebær sangen synger de også av full hals... Men de er flinke å rydde da..men de driver å terroriserer småpusene hver gang jeg snur ryggen til, så jeg må ha med meg kattungene over alt for å redde dem unna.
Sweet Amber Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Hehehe, akkurat det motsatte sa min venninne med 3 jenter som nå er fra 8 til 14 år. De krangler og krangler og krangler. "miiiiin genser" "neei den var miiiiin" "Du er tjukk" "Du er styyyyyygg" hele dagen lang. Uff..
Villa Perlesukker Skrevet 6. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2010 haha konklusjonen er da at det aldri blir bra... uansett kjønn hihi...
lklk Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Tøys - har selv en av hver og hos oss er jentegjengen mye mer krevende enn når gutta er på besøk. Jenter kan være plagsomt høyfrekvente, rotete og bråkete, det har mer med personlighet enn kjønn å gjøre.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Vil også si at d er veldig individuelt hehe:) Mi jente kan også være verdens snilleste og beste, flink å hjelpe til osv. Men gud hun kan være slitsom også. Sta, sutrete, bestemt, rampete, trassete... gud lista er lang.. =P Jeg håper litt på gutt neste gang ja... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå