Gå til innhold

Er Odd Molly og till en viss grad Chill of Norway typiske klær for modne damer med penger og valker å skjule?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det, sånn egentlig.

 

Jeg er i midten av 20-årene og har Odd Molly og Noa Noa som favorittmerker, men styler det ikke på en sånn "kjerringmåte" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av Asker-fruene rundt her har de ihvertfall. De kombineres gjerne med tights, et stort skjerf og Ilse Jacobsen-støvler. De bor i gamle, hvitmalte, helrenoverte villaer i "landlige", men urbane strøk.

Damene er i tillegg interessert i scrapping, interiør og alt som er "skatte-fyndat" på loppis og blitt pusset opp og malt i antikkhvitt eller isblått. Tørka blomster, zinkbøtter/vaser, shabby chic/fransk landstil/countryhvitt.

 

Ja, du har rett, hihi!

 

Og nå skal sikkert alle shabby chik'erne i Odd Molly-tunika kaste garnnøster og tova ullvotter etter meg neste gang de ser meg på gata.

Bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Chill klærne,og er 30 år...har ikke så mange valker å skjule heller:)har også en del tøy til jentene mine..

De jeg kjenner som bruker chill er fra 30 og oppover,og er spreke og flotte damer som ikke har noe å skjule...

den eldste jeg kjenner som bruker chill of norway klær er faktisk nærmere 70 år,og tar seg fantastisk godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det! Har akkurat kjøpt meg en Odd Molly-kjole og føler meg for første gang fin etter svangerskapet. Men det er jo fordi den skjuler magen min litt. Men det får så være om den er beregnet for kvinner med valker å skjule. Jeg hører jo plutselig inn under den kategorien selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Chill har en bred kolleksjon. Men den tunikaen i velur ned hjerte og hette er absolutt i den gata.

 

Og Molly på voksne, kreative damer med bein i nesa og litt valker ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikk hva Chilli og Norway er men Odd Molly likr jeg. Ingen valker her da:) De har gode silkeplagg men har ikke så mye akkurat men kjøper av og til en fin kjole. Har sett noen av kåpene deres og di er råstilige:)

 

Noa Noa kjøper mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja er 30 og har litt odd og chill. Det handler litt om hvordan du kler deg, jeg har feks hullete diesel jeans med en odd molly topp.

 

Tunika med åletrang jeans, som feks denne :http://www.madsogmille.dk/shop/voksen/chillnorway/07014-chillnorway-topaz-tunica-off-white.asp

 

Er ingen kjerring og har ingen valker :)

 

Så nei det er klær for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...