Endelig 4 i familien :=) Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har noen et forslag og komme med?! Vi blir mellom 5-10 stk
Gjest Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 oppskjerte grønsaker og dip fruktfat pastasalat rundstykker og pålegg ost og kjeks pizzahorn
Formerly known as Tina Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 regner med at det er lunsj det er snakk om:-) Hjemmelagde grove rundstykker kan jo ikke slå feil:-) Hvis ikke er stekt ris med kylling veldig godt og det holder jo lenge med en liten porsjon. Til etterpå hadde jeg kanskje hatt noe oppskåret frukt eller noe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 *Følger med på denne*
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Takk skal dere ha damer! Jeg heller vel mer mot salat og brød til nå kjenner jeg... Vi skal forhåpentligvis trille en tur først, og salaten kan jeg lage til på forhånd. Brødet tar bare 15 min og varme opp, så det går jo kjapt og greit i grunn.... men jeg tar gjerne imot flere gode forslag jeg altså :=)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Skal selv ha barseltreff denne uka,og trenger noen forslag Det har blitt veldig mye salat/pastasalat på tidligere treff,så hadde vært greit å diske opp med noe annet,selv om salat er godt det altså
Gjest Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Pai med fetaost og spinat. Grønn salat ved siden av. Kan leges på forhånd og varmes opp igjen. Dessert; høstens bær med vaniljesaus ,eller ei eplekake. Eplekaka trenger ikke være så usunn dersom du bruker store mengder epler og mindre deig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå