Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg syns det er et tøft navn! Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Enig. Men er det ikke et etternavn, da ?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Tviler på den originale opprinnelsen er norsk. Hadde gått for Alma hadde jeg vært dere. Tåpelig med sånne Hollywood-navn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 hollywood navn? Det er ikke jeg som skal ha navnet, men uansett så er det veldig mange av de "norske" navnene som ikke har norskt opphav. Alba er et latinsk navn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 kjempekult hvis du heter Tross til etternavn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Tja, jeg forbinder det med etternavnet (Jessica Alba)... Jeg synes egentlig ikke det klinger så pent. Litt hardt, på en måte. Men jeg kunne nok vennet meg til det..
☆☆☆ Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Ikke på min navneliste, men et helt kurant navn..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Det er ikke nødvendigvis et etternavn. Det er ganske vanlig på spansk. Jeg synes det er fint. Det betyr morgenlysning. Sånn skumring som det er om morgenen når solen er på vei.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Kan fungere fint:) Men ville nok hatt et mellomnavn også. Alba Marie, Alba Josefine Alba Sofie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå