Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har lenge gått dårlig mellom med og samboer, har villet gå fra han flere ganger, men han har klart å hentet meg inn igjen vær gang... Å denne helgen skulle han bort med jobben, jeg hadde fri for barn hele helgen, så det ble en fest på lørdag. Gøy var det, men jeg traff en gammel flamme. Hadde ikke planlagt noe sånt, men endte med at jeg ble med han hjem å hoppet til køys med han. Ja jeg vet, jeg bør skamme meg!! Jeg har jo selvsagt dårlig samvittghet for dette, men jeg angrer ikke!! det var ikke i heletatt den samme følelsen, dette var en følelse jeg har lengtet etter lenge, å da snakker jeg ikke bare om sexen, men nærværet i det heletatt... når samboer bare vil holde meg i handa, så vil jeg bare bort, men ikke nå... tiden har kunnet stått stlle. Nå tenker jeg altså på å avslutte med samboer, for å bare være alene en stund, for det er ikke rett for noen av oss at jeg føler det sånn. En skal ikke ha lyst til å flykte når kjæresten tar deg i handa?? :-S
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg skal ikke kappe hånden av deg, for det du har gjort er helt menneskelig... Men det er jo tydelig at du ikke bør være sammen med samboeren din. Vet det er vanskelig med barn og sånn involvert, men det er ikke riktig som du sier overfor noen av dere (ihvertfall ikke han som ikke vet hva du har gjort) å fortsette. Man skal jobbe for at et forhold skal fungere, men ikke for en vær pris. Ikke før han bak lyset, gjør det slutt, du har ikke de rette følelsene! At du ikke angrer, forteller meg at du hadde en veldig god følelse med din gamle flamme, og det hadde du ikke hatt hvis din nåværende var den rette for deg. Ønsker deg masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg vet selv at har jeg hatt de rette følelsene for min samboer så har ikke dette skjedd:-/ jeg vet selv at det kanskje ikke var det lureste jeg har gjort i mitt liv, å vet at dette ikke kan fortsette så lenge det ikke er slutt mellom oss. Kan si jeg gruer meg, å vet ikke hva jeg skal si:/ Har lite lyst å nevne denne ene tabben, for jeg vil at vi skal gå ut av forholdet som venner, siden vi har barn sammen. HI
Ugl@ Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Hva med å være ærlig å si det du skriver her inne, du ville jo ikke vært utro om du hadde de rette følelsene for ham fortsatt, men at du håper dere kan ha et godt samarbeide om barna og at du unner ham å finne en som vil holde hånda hans heller. Noen ganger dør følelsene ut, kan være mange årsaker til det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Ja, tenkte på det, men så tenkte jeg å på... hva om helvette bryter løs pga det? HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Bare si det som det er, at du ikke vil mer. trenger ikke si noe om han andre. Du dumper jo han de er sammen med og da har han ikke noe med det. Men dump han, ellers må du selvfølgelig fortelle det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Helvete vil nok bryte løs når han finner ut dette, det må du være innstilt på. Et brudd er alltid tøft for den parten som ikke vil ut, men slaget blir 10 ganger hardere om det er utroskap med i bildet. Du har sviktet tillitten hans på det groveste, og det gjør at ting blir enda verre for han å svelge. Men jeg syns du skal være såpass ærlig at du kan stå for det du har gjort. Ikke bortforklar, bare vær helt dønn ærlig. Det blir ille nok for han å få vite det nå, men tenk om han finner det ut senere? Vis han den respekten, så får du heller prøve å holde ut med raseriet hans en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå