Gå til innhold

Hadde dere reagert på dette? Gjelder bhg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom med jenta mi i bhg i dag. Hun hadde da vært borte i 3 dager i forrige uke pga av sykdom. Gruppa hennes sto ved porten for noen av de de skulle ut på tur. To av de ansatte sa "hei" til henne, men ingen satte seg ned eller kom bort til henne forå snakke. Jeg tok henne med inn og tok på henne yttertøy, og da vi kom ut igjen så vi 2 av de ansatte på hennes gruppe. Vi gikk til hun ene, hun snakket med jenta mi og spurte om hun ville leke, men jenta mi sprang heller ned til primærkontakten sin som sto å snakket med en annen voksen. Da hun var ferdig med å snakke med den voksne så snur hun seg bare og går inn, uten ett ord til jenta mi. Hun begynner å gråte og ser etter meg. Jeg fikk helt vondt jeg....hva synes dere er dette helt ok? (jenta mi er 2,5 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke dette er okey. I vår bhg handler det om at vi skal se barna.

og når hun attpåtil er primærkontakten hennes, som hun tydeligvis føler seg litt trygg på. syns jeg det var uakseptabelt av henne.

Syns du skal si i fra til styrer hva som skjedde og hvordan reaksjonen til datteren din ble...

så blir det tatt opp. så får man håpe at hun "ser" henne neste gang ... :D

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit...!

Faktisk helt uakseptabelt....

Skrevet

Det er langt fra greit om hun så at hun sto der. Ta det opp med den det gjaldt eller pedagogisk leder på avdeling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...