Gå til innhold

Dere "slankeekspertene" der ute...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Som sier at en må bare innta færre kalorier enn en bruker, så går en ned i vekt.

Det er ingenting som heter tung og lett benbygning, ødelagt/dårlig forbrenning o.s.v.

Kan dere da forklare meg hvordan i huleste vide verden, jeg la på meg 3 kg på ei uke, og spiste til sammen kanskje 4 normale måltider?

Ikke noe snop, brus og sånne ting som kan "kamuflere" kalorier. Normal aktivitet..

La oss se om noen har en god forklaring på denne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk i hvertfal ikke akutt tyngre benbyggning :-)

Sansynlig vis bant kroppen din vann av en eller annen grunn. Det er ikke uvanlig å gå opp en god del i vekt i forbindelse med mensteruasjon.

Forstår ikke helt hva du mente med "4 normale måltidet". Var det hver dag eller totalt for uka? Ikke godt å vite hva et normlt måltid består av heller.

Det er normalt at vekten svinger, selv om 3 kg opp på en uke er ganske mye.

Skrevet

Menstruasjon i vente...

Sårlig med søvn (setter ned forbrenninga..Ikke mye, men nok tl at det kan bli litt ekstra)

De kiloene som kom den uka var vel intatt som mat uka FØR???? Tar litt tid og omdanne sukker til fett, og vekta "siger" på..Derfor mange gir opp nyttårsforsett..Man begynner 1.januar med slankinge, mens man får "ettersleng" fra julas utskeielser de to første ukene man er på "diett"....

Og jeg har selv gått ned fra 95 til 70 kilo (brukte nesten 4år).....Trodde ikke jeg "Kunne gå ned":...levde sundt, trente 5 dager i uka, og når man ikke har gått ned, kanskje et par kilo opp på 6 mndr så kan det friste og gi opp...Men fortsatte på livsstilen med sunn mat og trening,- og nå, 6-7år etter er jeg på 3.året med ei stabil vekt på 70+.......

Jeg var blant de som ALDRI kunne gå ned..Som la på meg bare jeg tenkte på sjokolade..Men det var ikke sånn.....Man måtte bare ha tålmodighet og realistiske mål..Kroppen VIL ikke slankes, men den kan slankes..MEd tid, omtanke og kjærlighet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...