Gå til innhold

Er dette hysteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en blogg her, og jeg har også reagert litt på dette.

Regner med at det er greit å legge ut link her siden bloggen allerede er offentlig...

Syns dere dette er yey or ney?

http://www.kreativetherese.blogg.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer mest på at hun legger ut bildet av barnet sitt på nett for alle til å se og bruke som de lyster!

Hva angår teppe over vogna vil jeg tro at mødre/fedre som gjør dette sørger for luftig og at det ikke blir for varmt. Tror det er mange andre overtramp mot barn som kanskje skulle vært adressert først..

Skrevet

Hva mener du da?

At hun legger ut barnet i all offentlighet?

Dette forventer jeg alle bloggere har tenkt nøye igjennom på forhånd.

Jeg hadde ikke gjort det, men det er min mening da.

Skrevet

Eg ser ikkje heilt kva som er bedre eller verre med dette enn med alle andre mammabloggar?

Er poenget ditt at ho reagerer på teppe over vogna? Det er jo ganske vanleg å reagere på, og Landsforeningen uventet barnedød har jo og gått ut og advart mot bruk av teppe over vogna.

Eg er einig med kreative Therese eg, bruk parasoll eller solskjerm, snu vogna, eller viss du absolutt MÅ, så bruk eit luftig teppe, dekk berre ein del av opninga og pass godt på at det ikkje blir for varmt og tett nedi vogna.

Viss problemet ditt er at ho legg ut bilete av barnet sitt til offentleg "forlystelse", så må vel det vere hennar valg, i likhet med alle ande millionar av mammabloggar som fins på nett. Om det plagar deg får du berre la vere å lese, ikkje veldig vanskeleg det.

Skrevet

Kreative Therese vet i alle fall hvordan hun skal få opp lesertallene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...