Gå til innhold

11+3 og blødning :(


august<3spire

Anbefalte innlegg

Oppdaga bløding i går kveld (11+3) og eg fekk jo heilt panikk... va sikker på at nå va det over... men så ser eg at det e mangen så har hatt blødninger i svangerskapet... Noen av dere her inne på mars så har opplevd dt el???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...Det vil si du er 11+4 i dag...det er akkurat like langt som jeg har kommet...Jeg slet med blødninger i mitt forrige svangerskap..Men det var grunnet foranliggende morkake, så da kom det i store mengder...Det er visst veldig mange som har litt blødninger har jeg sett her, og jeg har ikke opplevd det denne gangen. Men det er jo veldig skremmende å oppleve, så ring legen din om du føler deg usikker. For da kan de jo ordne en ultralyd time til deg, så du får se at alt er i orden. (innvendig ultralyd vil jeg tro,det gjorde jeg) Og det har de som regel hos fastlegen, hvis ikke sender de deg til sykehuset. Det er lettere når man får sett at alt er i den skjønneste orden...masse lykke til videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig trist å høre Karri83...Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men håper du kommer deg nokså fort for din egen del.. Og det er nok ingen trøst akkurat nå, men det er i hvertfall mange sjangser for å bli gravid igjen...Kjempe lei meg på dine vegne...Masse varme klemmer fra Roselille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blødning + smerter i uke 10+5 kom om natten,men jeg merka det ikke før på morgenen. Det kom og gjikk i noen dager,til slutt ringte jeg legevakta og fikk en time forrige mandag,men legen ville avvente det en uke å se siden hun ikke synes det var alvorlig store blødninger! Jeg måtte godta det å fikk ny time nå mandag denne uken,det endte med tur til sykehuset hvor jeg er nå og er innlakt. Men det er og mye forde jeg kaster enormt mye opp og går ned i vekt. Fikk innvendig ul og legen kunne ikke se noe blod i elelr rundt livmor eller i kjeden,men det vi såg var en sprellende baby med et bankende hjerte <3 Veldig godt å se. Så en blødning kan bety ingenting,eller den kan være farlig å være en truende sa eller en sa som er på gang!

 

Utrolig trist at du har mistet Karri83 =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns ikkje sjøl at eg ikkje blødde så mye men dt va jo tydligvis nok da :( Følte på mg at dt kunne være noe også pga litt smerter i ryggen... Men eg håpte jo så inderlig at alt skulle være fint...

 

Så bra at alt va bra med den lille hos deg da :)

 

Ønsker deg masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...