Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har i perioder veldig lite energi, og er i en slik periode nå. Føler meg aldri uthvilt, og sitter jeg i ro så føler jeg at jeg detter helt vekk, og bare stirrer ut i luften for jeg er så sliten. Føler meg egentlig som en zombie;) Sliter også med søvnen, så forstår jo at det kan ha en sammenheng. Klarer ikke sovne når jeg legger meg, og ligger alltid 1-2 t før jeg sovner. Drikker ikke kaffe før leggetid, og har liksom prøvd de tipsene som står på nettet under søvnproblemer. Var en lege på sykehuset (var inne for noe annet), og hun sa at jeg burde gå til legen, for skal ikke ligge så lenge sør en sovner. men hva kan legen gjøre med det? Så, noen som har noen gode tips...både ift energi og søvn. Da mottas de med takk:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Gå til legen å få tatt alle prøver av vitaminer/mineraler. Hadde det på samme måten, var alvorlig folatmangel;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Ja, får vel ta meg en tur til legen:) Kanskje det rett og slett er noe som mangler?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå